• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Aquagreen

NORSKAN78 - Hon kanske bara luras lite men som du säger e de ju bra om hon kan vänta någon vecka till
    Har ni något namn än?

• Mysiga tjejen

norskan78
    jag är också säker på att du kan ´bada badkar, ja det var ju många som gick på vattengympa för gravida in i sista veckan när jag gick så varför ska man inte kunna det

är du orolig om verkarna ska du nog ringa förlossningen om det inte blir bättre i helgen
    har du haft bra på proverna och blodtryck och så???

jaha IKEA ingen ssom vet när det ska öppna??
    det lär väl vara folk i ett halvår vilken tid det än är på dagen eller veckan
    men jag klarar mig utan, jag kan vänta
    var hos familjen utanför Malmö i 18 dagar inte en enda gång var jag på IKEA
    hihi

• norskan78

aquagreen: jag har sagt SILJE hela tiden innan, men nu känns det lite konstigt.. eftersom Peder då tycker att det låter finskt.. fast det är ett norskt namn.. får väl se.. annars har jag ingen aning. Inga som känns WOOOW:)

Mysiga tjejen: nää, jag tror nu egentligen att hon bara retas med mig som aquagreen säger.. hon vill nu jäsa lite till kan jag tro:) Alla proverna har varit bra, om det inte har förendrats den sista veckan. skall till bvc på onsdag igen..

• Puffalina
    Tjena brudar!

Har äntligen fått igång bredbandet igen. Skönt att kunna surfa lite när förkylningen inte tillåter så mkt annat...

Det verkar som ni hade trevligt på fikat...är det tors. 18:00 igen som gäller eller???? Tills dess MÅSTE jag ju bara vara frisk! Samma ställe???

Va kul det lät med mässan... Frågan är ju om det funkar när man har BF 17/10... Jaja, då har man iaf ngt att se fram emot om man går över (vilket man säkert gör..) Om man då orkar dvs...

Jag har tänkt åka på IKEA i början på december. Jag har inte hört något om försening...kollade hemsidan nu å där står det att de öppnar 15 november!
    Hanna BF 17/10
  • Sugardynamite

Norskan78: Silje är jättefint och defenitivt inte finskt alls. Det borde jag veta med alla rötterna i Finland.

• Sugardynamite

Hörde av min pappa som bor i Haparanda att alla som skall jobba på IKEA redan jobbar där och ställer i ordning all inredning och lär sig allt de skall kunna. Han sa 15 November som öppningsdag. Men han kan ju ha fel.

• Fru Johansson

Sugardynamite
    Vad är det för loppis på arcus?

• norskan78

SUGARDYNAMITE: jo, silje är fint.. jag måste ju få nånting som är norskt på mina barn*skrattar*

Jag får hoppas att min pappa kan ställa på husbilen bara den dagen vi skall fara, så kan ju han och bebisen sitta i bilen och på så sätt behöver jag inte vara rädd för RS virus och trängsel med baren/barnet:) det löser sig nog alltid med IKEA. Eller så får man skicka upp nån kompis utan barn..

• norskan78

Arcus loppis är två ggr pr år.. en gång i maj och en i oktober. Och där säljer man saker som man inte vill ha mera:)) det e hur mycket som helst. STod i fjol å sålde och det var sjukt med folk. Egentligen knäppt att folk vill ha saker som man själv tycker är skrot.. fick ihop nästan 6000:- på skit o ingenting..

• Mysiga tjejen

jo RS virus ska man akta sig för strax före jul och in i mars värst för barn under 1år äldre barn och vuxna får en vanlig förkylning
    endel barn kan ju få läggas i syrgas

ojoj ja, det var länge besöksförbud på BB men när vi fick barn fick syskon komma så klart pappan också men inga andra

fast detta visste ni alla redan säkert

Svar på tråden Luleå del 3