• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • Angelflikkan

jennie: jag måste bara säga att oj vilka fina bilder du har..

denna sida kommer garanterat ligga under mina favoriter, tills dess att jag själv får göra ett barnrum...

• johannajois

Oj va mycket fina bilder...jag är jättesugen på slottbilder och prinsessbilder?? Har du lagt ut alla sånna du har lr?? Annars är jag sugen på ett par till!

Osså tänkte jag fråga om du har några roliga bilder till ett typiskt pojkrum, tex drakar lr någe sånt!

• Grus grus

En drake har jag lagt ut!
    Hittade faktiskt ett slott till:

Jag har lagt ut så många Sessor att jag inte kommer ihåg vilka. Men jag tror intejag lagt ut dessa:

Kärlek och snuva kan inte döljas!
  • Grus grus

Hittade faktiskt ännu en drake, fast den är väl kanske inte så trevlig. Men det är ju bara min smak, så därför lägger jag ut den ändå:

Och här kommer den första draken som jag redan lagt ut en gång, men om man inte vill leta igenom tråden:

Kärlek och snuva kan inte döljas!
  • ängeln83

Ingen som har laban eller tummen bilder?

• ana1979

Jag har ritat en väggmålning till min dotters rum på mumintrollen. Ritade av motivet på hennes sängkläder.  Gick ganska bra faktiskt Bild finns i galleriet

• therese80

guuud va fina! i ska flytta nu den 1:a september till hus å hade tänkt att göra en fondvägg i min dotters rum. Hade först tänkt att köpa nåt motiv i disney serien..men har kollat på nättet men hittar inga..kanske man måste ka til butiken å kolla..men det e ju så himla fint det ni har gjort med en overhead bara..funderar bara om amn har tid till det..Min dotter e 5 månader nästa vecka i sånna fall kan hon ju ligga å titta på mamma när ja måla..men risken e ju att det tar hur lång tid som helst att bli klar! Hmmmm

• therese80

Jennie har du fler bilder med nalle puh å company..min dotter klart favvo!

• johannajois

Jättefina bilder...gillade det där slottet mer! Och draken var jättefin...

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?