• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • Grannen

Tror jag ska låna en bok på bibblan och måla av en bild där. Ni vet den där boken om alla blommorna i trädgården som ska ha fest och då kommer ogräsen dit. Jag älskar de bilderna!

• myspysan
    Jennie81 skrev 2006-08-02 21:49:27 följande:
    Typiskt. Jag har nämligen 900 disneybilder, nya som gamla i just så här med bara konturer. Ska se om jag hittar någon som inte är så tydligt disney. Ett ögonblick... Kärlek och snuva kan inte döljas!
    Du råkar inte ha någon/några bilder med peter pan och kapten krok m fl,?
  • Angelflikkan

jaaa, peter pan o tingeling..
     de vill jag se!!!!! har du? *ler snällt*

• therese80

guud jennie81! Jag blir hur inspirerad som helst av alla dina bilder...ja vill flytta å måla NU!!!!!

• Angelflikkan

åhhhh, så fina..

jag ska garanterat ha peter pan o tingeling..

hmm, är visserligen inte gravid än.. men när jag blir det så ska jag måla..

• Anna79

Någon som har tips på vad man kan göra för roligt med väggen när man bor i hyresrätt. Jag kan inte måla på väggen hur mycket jag än önskar just nu...

• Anna79

Måste tillägga att det vore roligt att göra något med hans namn...Sen ska jag ha wallisar oxå..

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?