• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Carro

Ngn vaken inatt som vill fördriva tiden en stund med lite skitsnack? Glad

• Trakka

Jag är vaken och uttråkad. I alla fall en stund till. (Vaken alltså)

• Carro

Vad trevligt att ngn annan också vill snacka lite!

Jag är också uttråkad, det blir lätt det när man är vaken mitt i natten tyvärr..

Varför är du vaken nu då?

• Trakka

Sovit uruselt på sistone. Stor, tjock, gravid, med halsbränna och tillbringar nätterna med att jaga flugor som envist vill hålla mig vaken.

• Carro
    veronicaq;
    Härligt! Skrattande

Varför är du vaken nu då?

Trakka;
    Hur långt gången är du?

ååh, det är väl underbart med flugor?
    Vi har dom 2 sista veckorna haft invasion av bananflugor i vårt kök!!
    Vi fattar inte alls var dom kommer ifrån..
    Jag trodde att det kanske kunde vara ngt gammalt som låg och luktade gott för dom i avloppet, så jag rensade det och la delarna i klorin ett tag plus tvättade av sophinkarna samt insidan av skåpen där vi har sophinkarna med klorin..
    Det hjälpte förvisso, men helt har vi inte blivit av med dom *suck*
  • Trakka

Vecka 34. (33+1)

Bananflugor vill jag inte prata om. De har belägrat mitt kök också. Brukar funka med en bananflugefälla, men årets armé verkar inte gilla den... Som tur var är de inte i sovrummet och surrar mig i örat och försöker krypa in i munnen i alla fall. Nu vill jag att det ska bli KALLT så de dör de små ******

• Carro
    veronicaq;
    Ojoj, det lät spännande Flört Skrattande

Jadu, dels har jag mina vanliga vadkramper som håller mig vaken och dels är jag gräsänka inatt och har svårt att sova pga det..

maken har en herrorden tillsammans med ett gäng barndomsvänner och dom träffas en gång om året så han är iväg på det..

Uttråkad som jag är så fick jag lite tidigare ett ryck att färga håret..

Jag färgar alltid med rödbrun henna eftersom vanlig röd färg inte fäster i mitt hår plus att håret mår bättre av henna..
    Men, det ska ju tyvärr sitta i ganska så länge och man ska gärna få håret varmt för då fäster det bättre, så jag har allt hår invirat i gladpack, gissa om jag ser ut som en tvättäkta idiot med all gladpack på huvudet? Cool
  • Trakka

Oj, nu har jag skrivit mitt 1000:de inlägg utan att veta vilket det var. Uppe i 1004 nu. Knepigt bara att jag har skrivit fler inlägg än jag haft gäster.

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~