• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Trakka

Jag är gräsänka jag med. Har tvingat iväg sambon på sista fylleslaget innan han blir pappa. Världens snällaste flickvän är jag alltså :)

• Carro
    Trakka;
    När har du bf?
    Jag fattar inte vafan det är med små irriterande flugor av alla dess slag, varför ska dom ALLTID surra en i örat?
    Jag blir tokig på det!
    Och hur jäkla mycket man viftar bort dom så kommer de tillbaks igen..

Getingarna är heller inte roliga i år, dom verkar vara ovanligt aggresiva..
    Jag vet flera st som har blivit stuckna helt oprovocerat..
    Mamma och jag stod och pratade en dag t ex, hon stod helt stilla, men ändå som kom en geting och stack henne!

pepparpeppar så har jag sluppit det, jag är så himla rädd för getingar Ledsen
  • Carro
    Trakka;
    Jag fattar inte dom som har så extremt många besökare i sitt krypin!
    Men jag har en liten teori..
    Jag tror att många av dom som kommer upp i så många inlägg skriver mycket i det allmänna forumet plus gör en hel del omröstningar och därav kollar många på deras sida..

Tycker du gjorde rätt som skickade iväg killen!
    Jag tycker det är såååå tråkigt med dom tjejer som tycker att gubben minsann också ska vara nykterist under graviditeten..
    Varför? Dom är för fan inte gravida!
  • veronicaq

GLADPAKK runt hela huvet!ær ju næstan vært att du fottar så man får se skønheten

TRAKKA!
    væææærldens bæstaste flickvæn! om ja får va me på ett hørn

• Trakka

BF 7 oktober.

Satt på vakt med flugsmälla här en natt och dödade 4 flugor, sen fick jag sova. Synd att sambon inte var hemma, det måste ha sett rätt kul ut.

Getinger har det faktiskt varit ovanligt lite av här i år tycker jag, eller så är det bara jag som har varit utomhus ovanligt lite. Har varit så spyless på all värme. Varmt nu med. Var just tvungen att öppna altandörren så jag inte ska rinna bort.

• Carro
    veronicaq;
    Tyvärr så har maken med kameran på träffen och med min mobil blir bilderna helkassa så det är inte lönt att ta med den Fundersam

Ser på klockan att det är dags att skölja ur håret, jag är tillbaks om en stund!!
  • veronicaq

TRAKKA!
    kan se dej framfør mej me smællan i høgsta hugg arg som ett bi!! hahaah

CARRO!
    vi væntar på dej

• Trakka

Sambon var föresten inte hemma eftersom han jobbade (tidningsbud) Känner mig just ännu snällare när jag kom på att jag skickat honom på fest hans enda lediga natt på hela veckan. Full är han också. Ringde för 1 1/2 timme sen och visste knappt vad han hette. MISSION ACCOMPLISHED!

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~