• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • isahan

äntligen är kvällarna räddade igen:)

• fairy1

hej! Tycker också att det är hemskt kul med idol, man känner sig lite elak som skrattar åt dem som är urusla, men hur ska man kunna hålla sig Räcka ut tungan

• Älvira

Hjälp....

Vad heter låten som en hårdrockskille sjöng på audition ikväll?
    Han hade låångt hår... Låten är av ett rockband, nån som vet vilken det är??

//Älvira som är såå bra på att förklara

• xxmeyaxx

Jag höll på att dö när jag hörde Anna Nylund! Nasal och falsk röst. Och tandställningen gjorde inte saken bättre. Och sen att hon har make till att kritisera juryn, som verkligen (ja faktiskt) vet vad dom sysslar med.

Haha, kul var det när Peter Swartling sa att han kunde inte heller sjunga, därför stod han inte på audition.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • xxmeyaxx

Ingen aning.
    Men ni kan se dom på tv4.se

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Mamma Jessis

Jag missade slutet....

Hur klarade Johan arsson sig.. ?? Han som var med långt i tävlibngen i fjol men föll mot slutet...

• felicityporter

Jag börjar undra vilka föräldrar den där 17-åriga tjejen har?! Hon verkade totalt sakna självinsikt och kunde inte någon i hennes närhet vara schysst mot henne och säga att Idol kanske inte är något för henne? Har hon inga brutalt ärliga syskon åtminstone? Det är väl inte så schysst att låta henne göra bort sig inför halva svenska folket sådär.

• emzemz

Daniel var besviken på honom, tyckte att han lät sämre i år än förra året han var med, ville att han skulle raka av sig håret. Gick vidare till slutaudition dock

Svar på tråden Idol 2006