Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Tycker oxå synd om henne, den där Ann- det var så hon hette va?
17 år och sån attityd, visst är det bra med attityd, men det där var FÖR mycket!
Det verkade enbart som hon var tvungen att hävda sig, var hon inte med förra året oxå, eller var det nån annan som liknade henne?
Missade det givetvis igår oxå. Men kommer det idag med? Kan ju bara inte missa två gånger på rad liksom...
Jag missade igår! *snyft* Visste inte att det skulle vara två dagar på rad. Är det någon som vet om och när det går repris?
April Mamma:
Håller med dig helt och hållet, hade jag aldrig gjort om det var så.
Man måste ju veta om man kan eller inte kan.
Oftast sjunger man väl i kör, band eller tar sånglektioner och vill vidare, bli upptäkt om man säger så.
Jag sjunger oxå i kör och vi sjunger upp oss ordentligt innan det är dags, men aldrig att jag skulle ställamig där inför dom, inte för att jag tror att dom skulle säga att jag sjunger falskt för det gör jag inte, men jag söker inte den uppmärksamheten.
Anna, den stackars tjejen kan ju omöjligt göra något av det jag skrev innan, för isåfall är det illa, nån borde ju talat om för henne att det inte är aktuellt för hennes del.
Blir lika förfärad VARJE år när idioter kommer och ställer sig framför juryn och allvarligt menar att de kan sjunga!!!!! De förspiller deras professionella tid. Men utan dem blir det ju inte lika "intressant" att titta på så nån funktion fyller de ju. Men att stå och sjunga som en sprucken plastpåse och verkligen själv tro att de kan sjunga..jisses.
Hon som fick utbrott i gårdagens (17-åriga tjejen med rosa i håret) hon var ju bara för mycket. HELT AGGRESSIV. Vad trodde hon? Hon hotade dem i stort sett och jag är rätt säker på att hon kommer hitta på nåt galet ....hon behöver ju psykologisk hjälp. Det KAN inte vara rätt i hennes hjärna. NÅN måste ju hjälpa henne. Tycker faktiskt synd om henne som gjort bort sig sååå totalt för hela svenska folket.
Missade första programmet, och skulle vilja se en repris på det om det finns.... Nån som vet?
ok, jag hittade honom på tv4.se Dennis heter han och sjunger Stand by me!
Tycker ni han är bra och va tror ni om hans chans??
Nu ska jag leta efter flera som man inte fick se så mycket men som man fick se gick vidare!
Anna stackars tjej.. psyk akuten nästa!
Men det där killen som sjöng om deras mammor??
Han tycker nog han va så rolig och häftig att han satt nog hemma igår med sina vänner och skrattade, men inser nog inte att övriga människor tycker att han är nog den största mesen och fjanten just nu i sverige!
Jag hade skämts ihjäl om jag hade varit hans föräldrar, stackars dom idag på jobbet!!
Hua, hon Anna och han runkpelle var så fruktansvärt jobbiga !
Men han som sjöng Vacker utan spackel och blev dissad av Daniel som sa: "Du får Hillson att framstå som ett geni" och så frågade han osäkert "Är det bra eller dåligt?"....Tusse.....
oj va hände med tråden försvann alla för att jag skrev eller??