• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Mamma Jessis
    emzemz skrev 2006-08-30 23:44:51 följande:
    Daniel var besviken på honom, tyckte att han lät sämre i år än förra året han var med, ville att han skulle raka av sig håret. Gick vidare till slutaudition dock
    Ååå.. Tack... Var nyfiken på honom just då jag gillade honom i fjol..
  • Mamma Jessis
    felicityporter skrev 2006-08-30 23:44:39 följande:
    Jag börjar undra vilka föräldrar den där 17-åriga tjejen har?! Hon verkade totalt sakna självinsikt och kunde inte någon i hennes närhet vara schysst mot henne och säga att Idol kanske inte är något för henne? Har hon inga brutalt ärliga syskon åtminstone? Det är väl inte så schysst att låta henne göra bort sig inför halva svenska folket sådär.
    Allt var fel på den tjejen... Ingen insikt, ingen klädstil och ingen uppfattning om verkligehetn på något sätt.. Mamma mia.... Jag satt koncentrerat och tittade på henne hemska hår för att slippa höra henne... SÅ gott nu det gick..
  • xxmeyaxx
    felicityporter skrev 2006-08-30 23:44:39 följande:
    Jag börjar undra vilka föräldrar den där 17-åriga tjejen har?! Hon verkade totalt sakna självinsikt och kunde inte någon i hennes närhet vara schysst mot henne och säga att Idol kanske inte är något för henne? Har hon inga brutalt ärliga syskon åtminstone? Det är väl inte så schysst att låta henne göra bort sig inför halva svenska folket sådär.
    Hon ska ha en bror tydligen. Hittade henne på lunar.
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • nallle puh

vad heter hon på lunar ? *nyfiken*

• lena86

hehe.. ja den där 17åriga tjejen hon var riktigt rolig hon hehe.. jag tycker de är så kul och kolla på idol man skrattar så man går av på mitten i bland.. hehe..:D

• saraseal

Ja jphan är min favvo jan är så söt, men jag gillade han mycket bättre rakad. hoppas han rakar sej

• emzemz

Det känns som om han kommer att dyka upp på slutaudition med mindre hår än vad vi såg honom ha igår

• Cissi81

Också nyfiken på vad "Ring-Anna" heter på lunar.

• Duckan74

Jag tycker synd om henne, Anna, som verkligen inte förstod att hon var ute och cyklade. Hua..

• softamaja

Det fanns en kille i sthlm, svart jacka just hår, man fick bara se snabb när han sjöng och peter sa nåt om att han va redan en stjärna?? Vet ni va han heter om ni uppfattade det??
    Han va det första som kramade Killen som kom tillbaka efter att ha bantat bort massa kilo??

Det lilla jag hörde va bra men jag vill veta mer??

Svar på tråden Idol 2006