• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • smultronbubbla

Håller med spikeygirl, någon Idol är han inte. (Ville)
    Tittarna verkar inte heller gilla honom, (han hade kommit sist i någon undersökning) så min gissning är att juryn tar med honom i ren sympati, sedan åker han. Lite elakt ändå.

• softsofie
    Elina86 skrev 2006-09-13 10:31:06 följande:
    Jag hejar på Danny. Jag gick i samma skola som honom förra året och vi umgick i samma kretsar.. Han är lika charmig i verkligheten som han verkar vara på tv..Danny ska vinna Idol tycker jag
    han är inte bara charmig han är en pudding också
  • Cassiopeja

Men vem var nu Danny? *dåligt minne* Generad

Maria & Eira 060115
  • Älskarlivet
    yaaniz skrev 2006-09-12 20:15:02 följande:
    Är idol bara på fredagar nu? LYCKA!!! Jag & Andreas gifter oss den 23/9 - 06
    Ja det verkar som det...?!....Men jag vet itne. Men det är inte idag i varje fall såg jag.
  • Älskarlivet
    Cassiopeja skrev 2006-09-13 14:52:04 följande:
    Men vem var nu Danny? *dåligt minne* Maria & Eira 060115
    Väldigt blond kille med typ snelugg som hänger framlite. Ser rätt bra ut och sjunger bra.
  • Elina86

Danny ser bra ut, är charmig och sjunger ofta ballader.. haha det gjorde han även när han inte stod på scenen i skolan med sitt band

• Cassiopeja

Han som påminde om Ola??

Maria & Eira 060115
  • Elina86

ja lite Ola är det över honom

(haha det skulle han nog döda mig om han fick veta att jag sagt, men det som sägs på FL stannar på FL )

• emma2006
    Elina86 skrev 2006-09-13 15:15:46 följande:
    ja lite Ola är det över honom (haha det skulle han nog döda mig om han fick veta att jag sagt, men det som sägs på FL stannar på FL )
    Hahaha.

Det verkade som om Danny hade lite humor iaf. Han sa ju det att han vill bli Idol för att bli en förebild för yngre människor och så klämde han till med att han sen ska bli Fröken Sverige och rädda världen (eller nåt i den stilen). Då vann han mitt hjärta!  
  • Miola

Kan nån hjälpa mig? Jag följde med idol stenhårt förra veckan, men nu har de plötsligt bara slutat sända det på tv4. Så såg jag att det visas på tv400. Måste man ha den kanalen för att kunna se slutauditions nu, eller visas det på annan tid?