• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Jozie

jag är lite glömsk av mig men hade de inte så att man kunde se programmen på idolsidan föregående år eller var det som nu att man bara kunde se auditions och småklipp?

En ängel går vid min sida...
  • Phantera

Jo, man ska kunna se alla avsnitt på IDOL-sidan. Och alla auditions...undrar om vad de menar med det? ALLA auditions...eller alla som de visat på TV? Hms...?

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Jozie

ah där ser man, jag har inte kollat efter ordentligt! Jag har också funderat lite på vad de menar med alla auditions, alla inför juryn kanske?
    det var juh över 6000 sökande i år och att de skulle ha alla de på sidan låter inte särskilt troligt! näe jag vet inte, kanske de som visades på teve eller...någon som har ett vettigt svar?

• xxmeyaxx

Jozfein,
    det finns en liten minijury som alla dessa 6.000 sökare har fått möta. En jury som inte syns i TV. Dom avgör om man får träffa juryn och av dessa 6.000 människor är det kanske bara 600 som får träffa den kända juryn.

Dessa är dom som syns på tv4.se.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Annika78

släpper minijuryn igenom en del knäppgökar bara för att det ska bli bra tv då?

• Betty2

Status Mamma: Tack för informationen. Skönt att man inte behöver vänta en hel vecka igen efter nästa avsnitt.

• xxmeyaxx
    Annika78 skrev 2006-09-10 19:46:56 följande:
    släpper minijuryn igenom en del knäppgökar bara för att det ska bli bra tv då?
    Ja, det gör dom.
  • Sunshine78

Vad tycker ni om Patricia då? Tycker hon och hon den mörka med shortsen sjöng bäst,och så gulliga Ville förstås

• Jozie

xxmeyaxx: jo minijuryn har jag hört talas om, men det spelas alltså inte in hos dem? man blir juh lite fundersam på hur de väljer ut egentligen, av 600 bör alltså 200 vara bra, 200 medelmåttiga/ganska dåliga och 200 väldigt pinsamma/"freaks"...kanske...FundersamRäcka ut tungan

• xxmeyaxx

jo, det spelas in.. men chansen är ganska liten att man får synas ..