Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Jennie: I Villes fall så tror jag att det är ett PR-trick helt klart. Jag tror att det kan påverka programmet positivt till viss del att ha med en "underdog" som vissa människor älskar att heja på.
Jag gillar inte Patricia. Fy fan vikken självgod och dryg människa. Visst man ska ha självförtroende men hon hade så mkt så hon trodde hon svävade fram juh.. me dont like.
spikeygirl, att ha honom kvar som PR-trick för att de vet att han skapar uppmärksamhet och sympati hos tittarna är ju nåt helt annat än att de har honom kvar _för att de tycker synd om honom_. Det är DET jag finner osannolikt...
Förstår inte vad ni snackar om.. Han sjunger ju visst bra!
Åh, vem var nu Ville? *kliar mig i huvudet*
Jag tycker att Ville är helt okej, men han kommer inte att bli nån stor Idol.
Jag tror faktiskt lite som Spikeygirl att han är kvar därför att han väcker sympatikänslor hos tittarna. Och juryn är självklart inte dummare än så att de isf har kvar honom.
Håller med Spikeygirl om Ville. Tycker visserligen att han sjunger bra men alla vet att han inte skulle kunna bli Idol, såsom det är tänkt att vinnaren ska bli.
Å andra sidan är han knappast ensam av de som är kvar om att inte vara en trolig slutvinnare
Det är väl bara en handfull som kan anses höra dit...