Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
nej det som sänds på tv400 är väl bara repriser.
idol fortsätter på fredag kl 20 med slutaudition.
Sen verkar det som om det kommer idol hela nästa vecka. vid kl 20
Är det nån mer som har abstinens efter Idol? Finns ju inget att kolla på om man nu inte är väldigt intresserad av valet.
När är nästa avsnitt?
Snälla idag?
jag har abstinens......finns ju inget vettigt att kolla på tv ju. Inte för att Idol kanske är vettigt men det är ju iaf skoj.
Vi får vänta tills fredag kl 20
Nix, det är en massa inför valet den här vecka, som jag har förstått det, så nästa är som sholof sa, på fredag kl 20.
Det är bara att försöka hålla ut...
BLÄÄÄÄÄÄÄÄ
Kommer IDOL bara vara på fredagar framöver eller? Näää!!
Kommer nu på fredag 2 timmar då 100 ska bli 20 och sen nästa vecka mån till fre då man ska ringa och rösta och sen blir första veckofinalen fredagen den 29 september.
Skulle ha hämtat ut mina biljetter till IDOL veckofinalen idag, men givetvis glömde jag ju bort det, är så himla förvirrad och glömsk och ändå hade jag skrivit upp det på 2 ställen
jag har faktiskt köpt biljetter så att jag ska å kolla på livesändingarna på en av fredagarna
ska bli grymt kul..
då kanske jag kan få kontakt med danny igen.. *hoppas* det är ju så tråkigt när man tappar kontakten när man slutar skolan
Hade ju bokat biljetter till Idol, men glömde tyvärr att hämta ut biljetterna med några få minuter. Kom på det 15 min efter att stället man hämtar ut dem på. Min sambo var förbi idag men då var biljetterna markulerade så det var kört.
Gick in på sajten idag för att boka nya och det är kört, ALLA fredagar är uppbokade, så var det INTE för några dagar sedan. Då fanns det MÅNGA fredagar att välja på, men inte nu.
Nu står hoppet till finalen, dem säljs slut på 1 timme så jag får hålla koll ofta och inte glömma att hämta ut dem.
Känns så irriterande då jag och sambon hade ordnat barnvakt och skulle ha en kväll för oss två utan barnen.
Ja ja, får hoppas få tag i finalbiljetter istället.