• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • saraseal

Status Mamma

jag tycker bonden var en skön kille, varför tycker du han var katastrof?

• Mamma Jessis
    Status Mamma skrev 2006-09-15 22:12:10 följande:
    Erik tog Anders plats.
    De hade kunnat stoppa in vem som helst där tycker jag.... Men inte han... Hujja...
  • Status Mamma

Mamma Jessis: Ingen aning, det stod bara så  hoppat av av personliga skäl"

• Engla75

solskenstjejen: Han var okej, men inte jätte bra.

• Mamma Jessis
    Elis är min kärlek skrev 2006-09-15 22:12:25 följande:
    Fast jag tror att Ville hade gått vidare om han var skiiitsnygg. Så hemskt att man ska ha så mycket svårare att nå fram dit man vill bara för att man inte har utseendet med sig!!!!
    Nu handlar dock musikvärlden väldigt mycket om utseende och det får man ju tycka vad man vill om..... Har man det inte så har man det inte.... Och Ville hade det inte alls... Han var liksom inte ens unik på något sätt.... Han hade kunnat vinna mycket på det...

Jag tyckte dock bara att han var jobbig att se och höra.... Han sjöng opersonligt och rörde sig illa på scen...
  • Status Mamma

Sarasael: Du hörde väl hur han sjöng, det lät ju inget vidare.

• Mamma Jessis
    Status Mamma skrev 2006-09-15 22:13:08 följande:
    Mamma Jessis: Ingen aning, det stod bara så  hoppat av av personliga skäl"
    Till slut kom jag in på TV4 men kan inget läsa för servern är överbelastad...

Tråkigt... Han hade mycket att ge tycker jag...
  • Shasista

JAg tyckte också Ville var bra. Fast jag håller så klart på Jonas (med det långa håret) eftersom han är min gamla elev... Han är riktigt grymt musikalisk...

• solskenstjejen

Men nu har jag hört att Erik kom med iaf! Tyckte han var helt ok och förtjänade en plats. Sen får vi se om det räcker ända fram. Mina favoriter är Danny och Felicia!!