Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Definitivt Felicia, hon är ju given. Sen är jag osäker på vem mer som går vidare.
vem gick vidare då?
sorry. läste inte ordentligt (eller orkade inte). danny kan inte sjunga. han suger. markus var medelmåttig. john alexander kan sjunga 0CH gör sig bra på scen. idoljuryn har dålig hörsel. eller så har min teve taskigt ljud vilket jag tvivlar stenhårt på.
Tyckte synd om John-Alexander. Såååå duktig, men går inte vidare för att juryn har sina favoriter. Inte bara därför, tittarna gillar ju Danny, men han sjöng ju sämre än John... Fast jag ville ändå att han skulel gå vidare
Jaja, synd på en sådan talang. Hoppas han går vidare på fredag, men juryn lär väl inte välja honom.
ja precis. dom har ju bestämt sig redan från början. även om danny tappar rösten och viskar sig fram så kommer dom ändå älska honom. jävla olakopia. ola kan inte heller sjunga. blä blä.
Som jag sa Danny är lik Ola och tjejerna blev ju helt förkrossade förra året när Ola åkte ut. Nu komme rju en Ola kopia
kanske det kommer en Agnes kopia också (Cosima), men det är inte lika poppis hos tittarna för man kan ju inte rösta in nån som är lik henne inte, bara look-alike-Ola
Tycker Markus är asbra! ![]()
bra att danny o markus gick vidare..
tykkr om bgge men tyvärr så gjorde de inge bra ifrån sig men de har en chans te... bra att tittarna tyckte om dem ;.)
nepps nu ska man iväg o jobba..
Have a nice day=)
oh mina favvisar gick vidare idag igen ![]()
Neeeeej...jag tyckte David var superbra...visst sjöng han en blek låt igår men han har en underbart vacker röst! Och så är han söt...