• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • tösamajan

Tur att iaf Markus gick vidare då. Tyckte han var den enda BRA igår! Av de andra så tyckte jag John-Alxander för han var den enda som inte sjöng falskt. Han Danny gillar jag inte alls. Som många skriver så försöker han ju bara likna Ola, men han klarar inte alls av de höga partierna eller falsetten på samma sät Ola. Nä, han blev nog bara vidareröstad för att tjejjerna tycker han är sååååååå söt (vilket han inte alls är, tycker jag )

• C r e d o

Satt och höll för öronen när juryn skulle kommentera Markus, var BOMBsäker på att han skulle fåt negativ kritik. I bland tycker man ju att man själv har bättre koll än juryn. Han var inte asdålig men jag tycker det lät surt flera gånger...

• AgainstMe

Jag gillade Danny och Markus mest igår ! Jag är säkert helt tondöv men jag tyckte att Danny sjöng skitbra (fast så är jag även en sucker för Håkan Hellström..)

Jag gillade verkligen inte Ola och jag är äver 14 år så det är inte heller därför jag gillar Danny

Markus kunde gjort bättre ifrån sig men han var ändå den bästa av dom tre igår.

David gillade jag verkligen inte. Stel, trist och med taskig attityd. Sjöng aptråkigt. Så tack för att jag förhoppningsvis slipper se den pojkvaskern något mer !

Ikväll vet man ju ännu inte men mina favoriter av dom fem är hittintills Cissi och Sara. Cissi kanske mest för att hon är snygg och cool iofs
    Jaja, vi får se hur det går ikväll !

• emma2006

Ikväll blir det ju en riktig rysare. Jag gillar wild cardet Felicia iaf, sen är det skitsamma. Jag tycker hon Sara är rätt cool så henne hoppas jag på också.

• ollikk

AgainstMe - jag gillar också håkan hellström. men danny är inget likt honom.
    jag förstår mig inte på juryn. som hon emma. som inte gick vidare. hon sjunger ju hur bra som helst.

• AgainstMe

Nej, självklart är Danny och Håkan inte ett dugg lka ngnstans.

Det var min tondövhet jag syftade på. Håkan sägs ju sjunga falskt som få. Och tydligen tycker folk att Danny sjöng falskt. Och jag gillar bådas sång. Där slutar självfallet likheterna

• giftgrodan

jag hejar på cissi och felicia ikväll, men jag tror att felicia och kanske patrizia eller möjligen sara går vidare. Blir nog mycekt beroende på dagsformen. Nån mer än jag som tycker att tjejerna generellt håller en högre klass än killarna i år?

• Petre

Jag med - Cissi och Felicia. Sara gillar jag också. Ska bli spännande att se vilka som gör bäst i från sig i kväll. Felicia verkar ju hur cool som helst så henne räknar jag med!