• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming

Undrar hur Natalie är? Man har ju inte fått se henne så mycket i tv:n ännu, så jag har ingen riktig uppfattning om henne.

Lady Ming of Effell
  • ming

Hon var ju också jättebra! Det känns som att vem som helst kan gå vidare ikväll.

Lady Ming of Effell
  • AgainstMe

Gud så tråkig Felicia var *gääsp* Inte alls min smak....

Natalie var grymt vacker till skillnad mot snobb/tant-looken hon hade förut.. Och sjöng väldigt fint. Men rätt trist hon med.

Får se Sara nu då, henne gillade jag förut. Men hur satan ser hon ut ? Ngn misslyckad wanna-be-punk/goth-look ? Hemskt *rysa*

• halstabletten

Men shit...juryn har ju klart sina favoriter...:-/

Tycker att hon var suverän, och dessutom tillför hon något som Danny, Markus, Linda och Jessika inte har, de lutar ju mer åt rock allihopa. Jag hoppas faktiskt på Natalie och Cissi ikväll. Men Felicia är ju också bra, fast jag tror att hon skulle sopa rent på andra chansen vilket de anadra kanske inte gör??

Assvårt.

• ming
    AgainstMe skrev 2006-09-20 20:35:55 följande:
    Får se Sara nu då, henne gillade jag förut. Men hur satan ser hon ut ? Ngn misslyckad wanna-be-punk/goth-look ? Hemskt *rysa*
    Ja, vad har de gjort med hennes hår?!?!
    Så ser jag typ ut när jag precis har kommit ur duschen, men skulle ALDRIG visa mig så offentligt!
    Lady Ming of Effell
  • Featherboah

Saras framträdande var underbart.