• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming
    Tottling skrev 2006-09-20 12:50:06 följande:
    Jag håller på Cilla!
    Vem är det?
    Lady Ming of Effell
  • emma2006

Nä, jättebra var inte Dennis men jag tycker inte han var mycket sämre än Danny och David....

Tottling - du menar Cissi va?

• la Demoiselle Snorque

Vem gick vidare igår? (missade det)

Tyckte Markus var skitbra och den där killen, Danny?! var bara såååååååå KASS. Jag kunde knappt andas när han sjöng och fick nästan huvudvärk..Han har en fin röst på de lägre tonerna men när han ska låtsas sjunga höga toner *gaaaah*

John-Alexander var väl rätt ok, men tråkig enligt mig. Första killen Dennis?! var väl inte så dålig som juryn tyckte, helt ok. Och den sista killen kommer jag inte på namnet på..Han har iallafall jättefin röst, som peter sa så skulle han gärna få sjunga gonattviser

• Älskarlivet
    Engla Li och hennes Mamma skrev 2006-09-20 12:56:34 följande:
    Vem gick vidare igår? (missade det)Tyckte Markus var skitbra och den där killen, Danny?! var bara såååååååå KASS. Jag kunde knappt andas när han sjöng och fick nästan huvudvärk..Han har en fin röst på de lägre tonerna men när han ska låtsas sjunga höga toner *gaaaah*John-Alexander var väl rätt ok, men tråkig enligt mig. Första killen Dennis?! var väl inte så dålig som juryn tyckte, helt ok. Och den sista killen kommer jag inte på namnet på..Han har iallafall jättefin röst, som peter sa så skulle han gärna få sjunga gonattviser
    Marcus och Danny.

Danny var inte bra igår..... Men annars är han helt ok.
  • pejuliatra

juryn är väl som vanligt - tuffa men ärliga...

• ollikk

juryn är inte som vanligt. innan lyckades dom plocka ut dom bra, nu går dom på personliga favoriter, på folk som ser "idoliga" ut men inte sjunger särskilt bra.

känns som att jag inte tycker något ser er =)