• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • grisekno

Jag diggar juryn - haha! Synd att de har en mer tillbakadragen roll nu när auditions är över...

• Julienne

Vem var det som undrade över Sibel?

www.tv4.se/idol2006/480187.html

Kommer det en platta av henne står jag först i kön. Vilken röst!

Tyckte att det inte var så bra igår kväll. Ingen av killarna gjorde nåt direkt bra intryck. Han sista kändes som var minst dålig i alla fall så det var väl ok att han kom med. Men Danny (årets Ola ) var riktigt usel.

• halstabletten

Ikväll blir det tufft, tycker att alla de tjejerna är bra...

• Tinzu

hehe, såg ni bloopers från juryn? jag höll på att skratta ihjäl mig

• Blossi
    Tinzu skrev 2006-09-20 19:06:28 följande:
    hehe, såg ni bloopers från juryn? jag höll på att skratta ihjäl mig
    Nä, vad var det? Var kan man kolla? Tv4?
    Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.
  • Status Mamma

Som jag skrev igår (inlägg 1820) så hoppas jag på Felicia och Sara ikväll. Gillar varken Patricia som har lite väl mycket "jag-är-bäst-attityd" eller Cissi.

Vem är den femte tjejen ikväll? Det är ju Sara, Patricia, Cissi, Felicia och ?

• Betty2

Mina favoriter av de som tävlar i kväll är Felicia o Cissi. Men jag tror tyvärr att någon annan kommer gå vidare i stället för Cissi. Skall bli spännande att se hur bra de är just i kväll.

• Gumlan

kunde cicci sjunga lite bättre skulle ja vilja se henne o Felicia vinna ikväll Men ja tror itne hon klarar de så då får de bli Sara