• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • angeleye82

gick precis som ja ville också...hoppas cissi kommer med imorgon!

• Spegel

Men alltså.. 52% av rösterna.. så bra var han ju verkligen inte... 25% hade jag gått med på.. haha..

• Mysgos

Female:
    Tror faktiskt att han fick MÅNGA röster bara för att folk följt honom i 1 år nu...och hans hemska insats förra året var ju verkligen för sorglig. Tror han fick många hjärtan att blöda bara pga det - tv4 har ju också velat måla upp honom så och lyckats galant!

• Snulan
    blondi75 skrev 2006-09-21 22:49:21 följande:
    helt rätt ikväll tycker jag!!
    håller med!!! Röstade på Jonas (snäckan)
    sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!
  • xxmeyaxx
    ming skrev 2006-09-21 22:49:57 följande:
    xxmeyaxx skrev 2006-09-21 22:48:49 följande: Haha! tror ni cissi får vara med imorn.På tal om potatisar, äpplen är rätt goda. Självklart, det räknar jag med till 100%.Hon verkar göra det själv också, om man läser på Idols sida. Lady Ming of Effell
    får gå in och kolla.
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Status Mamma

Jag tror nog att många ringer om och om igen på samma person och då blir det ju några procent.

• Petra D

Jennie med ie: Klart att det är självklart när jag inte bara känner dem, utan de också var bäst i kvällens startfält.

• ebben

japp,snäckan har en SÅ härlig djup röst!!
    Sen ÄR han ju snygg också?! Jisses,jag är nog "gummsjuk"! ......haha

• grisekno

Vad har Daniel Breitholtz gjort på handen??? Han har ju plåster runt hela handen, såg det igår oxå!

(grisekno som uppmärksammar udda saker)