• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • pallonhaj

Eija77:

hehe, man vet ju aldrig. Han heter Johan han också (x:et alltså)

• HelenN
    glammis skrev 2006-09-22 09:50:22 följande:
    igår gick johan och snäckan vidare (den långhåriga)
    Ok! Tack!
  • breckis

Snygg är hon inte Cissi, men jävligt intressat, udda med en kanon röst... Hoppas värkligen hon går vidare....

• Mirremama

Snygg ligger väl i betraktarens ögon, jag tycker det är skönt att det sökt fler udda tjejer i år, är så trött på alla Agnes-lookalikes (t.ex. Cosima och Patrizia)

• breckis

Mirremama,

Tycker som du, provade väl och vara lite ironisk om det var mitt inlägg du syftade på Jag gillar henne iaf och kommer och rösta på henne..... Hon är grym

• Elis är min kärlek

Självklart är det så, att "snygg" är olika i olikas ögon. Men det är precis som i modellbranschen. Alla modeller är inte "snygga" men för att lyckas så måste man ha "det" och precis som i Idol så måste man kunna vara olika stilar.. det är ju precis det som är att vara proffsig. Jag tycker inte, som jag skrivit tidigare, att "snäcklan" och Cicci har "det".. men det är ju vad jag tycker.

• Älskarlivet
    Elis är min kärlek skrev 2006-09-22 09:50:13 följande:
    Älskarlivet: Jag menar allvar!!!! Så ytlig är jag. Skämt och sido. Jag vill kolla på folk som har "det" och det tycker inte jag att varken Cicci eller "snäckan" har! Smaken är som sagt som baken.
    Men okej...Att ha "DET" är för mig inte samma sak som att man tvunget då måste vara snygg.

Jag tycker t ex inte att Cicci har DET men det beror inte alls på om hon är snygg eller inte. En "ful" människa kan ha utstrålning och DET fast man inte ser ut som värsta modellen .
  • breckis

Inte Snäckan, men Cissi alla gånger Fast som sagt smaken är som baken

• SaraMara

Det här verkar vara rätt tråd för min fråga.

Var är Anders? Bondsonen som var så fantastiskt musikalisk och gjorde bort sig när han ursäktade sig så? Vet ni vem jag menar?

Svara gärna i min gästbok!