Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Eija77:
hehe, man vet ju aldrig. Han heter Johan han också (x:et alltså)
Snygg är hon inte Cissi, men jävligt intressat, udda med en kanon röst... Hoppas värkligen hon går vidare....
Snygg ligger väl i betraktarens ögon, jag tycker det är skönt att det sökt fler udda tjejer i år, är så trött på alla Agnes-lookalikes (t.ex. Cosima och Patrizia)
Mirremama,
Tycker som du, provade väl och vara lite ironisk om det var mitt inlägg du syftade på
Jag gillar henne iaf och kommer och rösta på henne..... Hon är grym
Johan var klart bäst i går!!!!!!!!!!!!!!!
Självklart är det så, att "snygg" är olika i olikas ögon. Men det är precis som i modellbranschen. Alla modeller är inte "snygga" men för att lyckas så måste man ha "det" och precis som i Idol så måste man kunna vara olika stilar.. det är ju precis det som är att vara proffsig. Jag tycker inte, som jag skrivit tidigare, att "snäcklan" och Cicci har "det".. men det är ju vad jag tycker.
Inte Snäckan, men Cissi alla gånger
Fast som sagt smaken är som baken
Det här verkar vara rätt tråd för min fråga.
Var är Anders? Bondsonen som var så fantastiskt musikalisk och gjorde bort sig när han ursäktade sig så? Vet ni vem jag menar?
Svara gärna i min gästbok!