Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Jag har gillat Cissi ända sen hon gjorde Ain't no sunshine på första audition, så att påstå att hon bara kan göra rock tror jag inte på. Men, tycke och smak är ju olika, och tur är väl det, skulle alla rösta lika skulle vi inte ha nåt idol att bråka om överhuvudtaget!
Bonden har hoppat av av personliga skäl...????
cissi blev snyggare när hon visa vem hon är!!!!
JAg har oxå gillat Cissi från första början....
Jag gillade Daniel från första början, jag gillade Agnes från Förste början, hoppas Cissi får kommer med i vkäll och tar hem hela Idol resan
Fast jag gillar Johan jätte mycket med....
Johan hör inte till mina favoriter, har utvecklat nån slags allergi mot killar som ska klämma in falsettsång här och där, men visst unnar jag honom en ny chans efter fjolårets fiasko, tyckte så synd om honom då.
Blev besviken då jag hörde att Anders hoppat av, men måste samtidigt respektera det, känner man att det inte är rätt plats för en (eller rätt tidpunkt) så ska man våga stå för det. Fast han ahde varit en underbar ljuspunkt i tävlingen, gillade hans knarkaraktiga sätt att trampa på stället medan han sjöng :)
Ja, Anders är cool, knarkaraktig, hahahahahaha, skulle jo tro att han var hög hela tiden, hihihihih
Ja, vad vet man vad dom odlar där på sin gård :)
Fyyyy!! Han var min favvo!! *snyftar*
Han med pannbandet fick ta hans plats då, eller??
Jaa, så blev det.