• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • bebba
    Petre skrev 2006-09-22 11:56:34 följande:
    Nej, nu är jag helt ute och cyklar verkar det som... Jag trodde man skulle kryssa för de 6 som man tycker ska tävla ikväll?!!?? Vad är det egentligen man ska kryssa för?
    Ming sa att man hade 3 röster? =)
  • Petre

Eh, jag vet inte. Ta och klistra in listan som den såg ut innan jag rörde till det, så ska jag låta bli den from nu. Det blir ju bara knas för mig nu...

• bebba
    Petre skrev 2006-09-22 11:56:34 följande:
    Nej, nu är jag helt ute och cyklar verkar det som... Jag trodde man skulle kryssa för de 6 som man tycker ska tävla ikväll?!!?? Vad är det egentligen man ska kryssa för?
    Ta den listan jag skrev på å gör om då, fast med 3 röster?
  • Petre

Men jag fattar inte vad det är för tre röster?

• Petre

Nej, strunta i mina röster. Jag förstår ändå inte

• ming
    bebba skrev 2006-09-22 11:52:20 följande:
    Den där listan stämmer ju inte alls med den jag "skrev på"? Emma fick ju en röst av mig t ex.. O David fick en.
    Alltså, jag gick tillbaka på alla sidor och kollade och du har ju inte ens röstat på den listan.
    Första gången den var med var på sidan 210, och sen framåt.
    Så du kan ju rösta nu istället!
    Lady Ming of Effell
  • ming
    ming skrev 2006-09-22 12:00:05 följande:
    bebba skrev 2006-09-22 11:52:20 följande:Den där listan stämmer ju inte alls med den jag "skrev på"? Emma fick ju en röst av mig t ex.. O David fick en. Alltså, jag gick tillbaka på alla sidor och kollade och du har ju inte ens röstat på den listan. Första gången den var med var på sidan 210, och sen framåt. Så du kan ju rösta nu istället! Lady Ming of Effell
    Äsch, sen som vanligt.
    Lady Ming of Effell
  • bebba
    ming skrev 2006-09-22 12:00:05 följande:
    bebba skrev 2006-09-22 11:52:20 följande: Den där listan stämmer ju inte alls med den jag "skrev på"? Emma fick ju en röst av mig t ex.. O David fick en. Alltså, jag gick tillbaka på alla sidor och kollade och du har ju inte ens röstat på den listan.Första gången den var med var på sidan 210, och sen framåt.Så du kan ju rösta nu istället! Lady Ming of Effell
    Joo, jag röstade ju nyss. Det var ju det som va grejen.
    Jag röstade 11.49 o sen direkt efter kl.11.50 så röstade Petre fast som verkar vara en annan lista?
  • bebba

Eller är det två listor?
    Jobbigt. Stryk mina röster oxå då. Jag röstade på Emma Cissi o David i den listan där TJEJER o KILLAR står med feta bokstäver.