• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • grisekno
    yaaniz skrev 2006-09-28 23:07:50 följande:
    yaaniz skrev 2006-09-28 20:40:40 följande: Om man ska skicka kort till någon i idol vad ska man använda för adress?nån som kan hjälpa mej? LYCKA!!! Jag & Andreas gifter oss den 23/9 - 06nån som vet? LYCKA!!! Jag & Andreas gifter oss den 23/9 - 06
    undrar oxå
  • ming

Jag såg idolernas hälsningar på idolsajten och jag blev besviken på Felicia. Hon verkade så himla fjortis och omogen.
    Sara såg ut som en helt annan person, tyckte jag!

Lady Ming of Effell
  • grisekno

De nya bilderna på deltagarna - vad tycker ni om dem?
    (bildextra-här börjar livet som idol)

Jag tycker Sara är bäst på sin bild - hon är vacker, på ett lite mystiskt sätt...

• ming
    grisekno skrev 2006-09-28 23:16:03 följande:
    De nya bilderna på deltagarna - vad tycker ni om dem?(bildextra-här börjar livet som idol)Jag tycker Sara är bäst på sin bild - hon är vacker, på ett lite mystiskt sätt...
    Jag tyckte att hennes ben såg konstiga ut.
    Faktiskt tyckte jag att många av idolerna såg konstiga ut på bilderna.
    Lady Ming of Effell
  • grisekno
    ming skrev 2006-09-28 23:28:19 följande:
    grisekno skrev 2006-09-28 23:16:03 följande: De nya bilderna på deltagarna - vad tycker ni om dem?(bildextra-här börjar livet som idol)Jag tycker Sara är bäst på sin bild - hon är vacker, på ett lite mystiskt sätt... Jag tyckte att hennes ben såg konstiga ut. Faktiskt tyckte jag att många av idolerna såg konstiga ut på bilderna. Lady Ming of Effell
    Är det inte Lindas ben som ser konstiga ut??? På Saras bild ser man ju bara ansiktet!
  • emzemz

Kollade just idolsidan, Lindas ben ser skumma ut, håller med! Väldigt konstigt pose hon intog inför den plåtningen! Men cool brud

• ming
    grisekno skrev 2006-09-28 23:29:15 följande:
    ming skrev 2006-09-28 23:28:19 följande: grisekno skrev 2006-09-28 23:16:03 följande: De nya bilderna på deltagarna - vad tycker ni om dem?(bildextra-här börjar livet som idol)Jag tycker Sara är bäst på sin bild - hon är vacker, på ett lite mystiskt sätt... Jag tyckte att hennes ben såg konstiga ut. Faktiskt tyckte jag att många av idolerna såg konstiga ut på bilderna. Lady Ming of EffellÄr det inte Lindas ben som ser konstiga ut??? På Saras bild ser man ju bara ansiktet!
    Ja, just det, det var det ju ja! Lindas ben ser konstiga ut!
    Lady Ming of Effell
  • Scrapmom

Jag tror Ville är wildcardet. Eller hoppas iaf. Eller har jag missat nåt? :S

• ming
    Sydskåning skrev 2006-09-28 23:37:26 följande:
    Ja, du har missat att han redan har fått skivkontrakt och släppt en singel och inte ens VILL vara med i Idol längre!
    Lady Ming of Effell
  • grisekno
    Sydskåning skrev 2006-09-28 23:37:26 följande:
    Jag antar att de tar nån som åtminstone var med under kvalveckan...