• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • bebba
    Sammie skrev 2006-09-28 20:52:05 följande:
    Var in på aftonbladet.se/ettor/webb/29_normal.html och blev mer nyfiken på vems rumpa det var bild på i Klickmagasinet Nån som vet?
    Det stod väl där? Ulrica eller va hon heter.. Svennis ex? Jag vet inte
  • grisekno
    bebba skrev 2006-09-28 20:34:18 följande:
    Hörrnö ni, den där idol.blocket.se vad är ert highscore där??Jag lyckas få lite mer än 55000 o då gör jag ändå bra ifrån mig.. tror jag. Men folk har ju kommit upp i 67000. HUR?

Det var ju jättebra poäng! Så högt har inte jag fått än, men jag blir bättre o bättre...

Haha, tror nog jag sjunger bättre i verkligheten!

MEN när man får höga poäng, är juryn snällare då??

• Sammie

bebba,
    ja nu såg jag, klickade aldrig på bilden för jag utgick ifrån att jag inte skulle komma vidare då jag inte är klickmedlem.

• bebba
    grisekno skrev 2006-09-28 20:58:35 följande:
    bebba skrev 2006-09-28 20:34:18 följande: Hörrnö ni, den där idol.blocket.se vad är ert highscore där??Jag lyckas få lite mer än 55000 o då gör jag ändå bra ifrån mig.. tror jag. Men folk har ju kommit upp i 67000. HUR? Det var ju jättebra poäng! Så högt har inte jag fått än, men jag blir bättre o bättre... Haha, tror nog jag sjunger bättre i verkligheten! MEN när man får höga poäng, är juryn snällare då??
    Ja!
    Jag är lika duktig som Celine Dion o bäst i hela idol haha.
  • Sammie

ming, ja det var precis därför jag vart så nyfiken vem denna mänskliga varelse var

• xandra84

alltså inte svordomen utan fäään..

• ming
    Sammie skrev 2006-09-28 20:58:59 följande:
    bebba,ja nu såg jag, klickade aldrig på bilden för jag utgick ifrån att jag inte skulle komma vidare då jag inte är klickmedlem.
    Klick behöver man inte betala för, som jag fattar det!
    Lady Ming of Effell