Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
De ska sjunga på svenska läste jag på alltomtv.se
Ok, vet du vilka låtar var och en ska sjunga också?
dotter04 och Shasista
Sök!
Det är bra att de ser att en del "äldre" söker också. Man är ju inte ens gammal när man är 30! I USA tar de tydligen med folk i era åldrar, det är bara Sverige som är så åldersfixerat. var inte Daniel Lindström 28?
Ja, lite sugen e man ju... men jag skulle nog bara bli typ jättedeppig om jag inte gick vidare... här har man hört hela livet att man sjunger skitbra, så kanske man blir helt sågad offentligt i TV... *ryser*...
grisekno
Aha, det var pojkvännen som var i den åldern då, så jag blandade väl ihop det
Shasista
Nu har jag på känn att du inte är en av dem som inte kan sjunga och som ändå fått höra av kompisarna att de sjunger bra.
Jag tror alltså att du kan sjunga och eftersom du har fått höra det av många, vore juryn blåst om de dissade dig.
De kanske inte väljer dig för att du inte är den de söker, men det är ju en annan sak. (du kanske är för mycket musikal t.ex.)
Så sök, som sagt!
Fast jag förstår din oro, bli dissad i TV liksom...
Ja, jag tror inte att han var lika gammal som jag (vilket han hade varit om han var 28 när han vann).
Daniel Lindström var förresten på Bingolotto idag.
grrr jag blir galen när jag läser omröstningarna på Aftonbladet! varför tycker inte ALLA som jag i år! dvs: var är Patrizia och varför leder inte Danny i omröstningen?? åh vad det är jobbigt att bli upprörd, samma sak på Melodifestivalen, måste jag verkligen behöva ta lungnande...?