• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Suck och suck

Ni som inte tycker om Cissi? Hon är ju kanoooon!
    Hon är ju SÅ skön!
    Hon har SÅN karisma!
    Hon sjunger SÅ inlevelsefullt!

Cool brud ju!

• AmBeZa
    ming skrev 2006-10-06 23:06:39 följande:
    Jag är väl halvnöjd.... Snäckan hade ju kunnat åka, men å andra sidan så är jag trött på Natalies dryghet! "Jag har inte fått så mycket tv-tid så ingen visste ju vem jag var." Om hon har åkt ut TVÅ gånger och ändå kommit tillbaka så VET folk vem hon är! Sluta vara så omogen och acceptera att folk inte tycker att du är lika bra bara! Kossan af Svammel
    Helt sant! Hon tjatar hela tiden om att hon inte fått lika mycket TV-tid!! DET är eller var störande med henne!!!
  • AmBeZa
    Suck och suck skrev 2006-10-06 23:11:52 följande:
    Ni som inte tycker om Cissi? Hon är ju kanoooon!Hon är ju SÅ skön!Hon har SÅN karisma!Hon sjunger SÅ inlevelsefullt!Cool brud ju!
    Jag håller med dig!! Men de senaste två gångerna så har hon inte varit så bra!!
  • emzemz

Natalie skulle passa i ett program där man ska ringa in och gissa på ordet, eller vad säger ni? Då får hon ju rejält med tvtid!

• 1991

Jag blir galen, galen, GAAAAAAAAAAAALEN!!!!!

Hur f*n kan man skicka hem Natalie före Cissi och Erik, har folk tappat hörseln totalt? Både Cissi och Erik sjunger som två tondöva pippifåglar som satt kastanjer i halsen. Helt sannslöst.

Det irriterar mig enormt att så många verkar dyrka just Cissi.
    Vad är det som är så speciellt med henne? Hon är inget annat en än wannabe-rockare "Hej kolla på mig, jag är rocker och såå cool.. och alla älskar mig! Ha!" är trött på den attityden.
    Sedan har hon ju inte alls röst?
    Hon går upp i falsk falsett i, i princip, hela låten och alla bara blundar för det!? Förutom juryn då (god bless them!).

Nä jag tycker att vi, i fortsatta idol-säsonger, ska låta juryn bestämma ut dom 3 sämsta och DÄREFTER får svenska folket välja.
    Folk verkar glömma bort att _lyssna_ och fokuserar mer på utsidan och sättet att vara.
    Visst, Natalie kanske är pryd.. men det här är en sångtävling.. ingen "Kolla-vad-ball-jag-är"-tävling och inte heller någon "Sveriges sötaste pojk"-tävling.

*irriterad*..

• Suck och suck

Cissi skulle bli kvar (ja kanske inte idag då) om juryn var med och röstade, ju! (det verkar ju så)

Jag Förstår varför de älskar henne!

• AmBeZa
    Suck och suck skrev 2006-10-06 23:23:51 följande:
    Cissi skulle bli kvar (ja kanske inte idag då) om juryn var med och röstade, ju! (det verkar ju så)Jag Förstår varför de älskar henne!
    Håller med dig igen!!
  • Suck och suck

Peter Swartling bland annat. gillar henne skitmycket!!
    (och även Kirsti)
    Inte s ä k e r t att hon skulle åkt ikväll ÄVEN om hon var en katastrof!
    (Erik skulle rykt !)

• 1991

Jag måste säga att jag hellre ser att en person som..
    x Står stel som en pinne men sjunger helt makalöst vackert - vinner!
    Än att en hoppsig clown som sjunger som en kratta vinner.

Den sistnämnda känns då mer som en person som tar till "Hej hallå! se på mig!" just för att han/hon inte har dom andra kvaliteérna som krävs för att vinna, dvs att han/hon saknar rösten. Vilket, för mig, är det viktiga.

Precis så som Britney Spears känns för mig (Hata! Hata!)
    hon stod, när hennes karriär var på topp, mestadels och åmade sig och stönade.. och snärjde då många små tonårspojkar runt sitt lillfinger. Men hallå? Sången då! Det är ju sångerskor/sångare dom ska bli.

• Eliin20

Usch måste bara hålla med de som skriver att cissi inte kan sjunga. *ryser*
    Hon kan inte ta en ton, hon har ingen bra röst, hon har överdriven attityd, jag skulle kunna fortsätta i evigheter....
    Hoppas veeerkigen hon åker ut snart!