• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • SweetStarAngel

Ming
    Jag försöker citera så det blir en sån där grå lite "citatruta" men det funkar ju inte... Därför jag luddar till det ibland*s*
    Problemet med Erik är att han inte riktigt släpper loss men han försökte ju sist....
    Men jag tror att Juryn har ganska stort inflytande på vad folk tycker om idolerna.

Fattar fortfarande inte varför Snäckan är så impopulär

• ming
    SweetStarAngel skrev 2006-10-10 20:40:40 följande:
    MingJag försöker citera så det blir en sån där grå lite "citatruta" men det funkar ju inte... Därför jag luddar till det ibland*s*Problemet med Erik är att han inte riktigt släpper loss men han försökte ju sist....Men jag tror att Juryn har ganska stort inflytande på vad folk tycker om idolerna.Fattar fortfarande inte varför Snäckan är så impopulär
    Man måste ha PLUS för att kunna citera.
    Kossan af Svammel
  • Mamma till Algot och Alfred

Alltså jag fattar inte hur man kan komma upp i 60000p på idolspelet....jag kommer inte över 15000p har spelat många ggr nu...
    Lite tips tack!

• smultronbubbla

Då kan de ju välja låtar som är från 2005, tråkigt.

• smultronbubbla

Jag vet inte om ni har sett det, men på Idols hemsida visar de vilka kändisar idolerna är lika, kul
    Linda var i alla fall lik hon i Gilmore girls, som jag skrev om tidigare i tråden. De är sjukt lika
    Natalie- Agneta Sjödin och fler som ni har nämnt. Är det ni som skrivit och tipsat eller?

• Scrapmom

Jag skrev om det för några sidor sen, alla är jättelika, utom Johan och Justin Timberlake. Hur i helsike kan man jämföra Johan som på sin höjd är söt, med Justin T som är typ universums sexigaste??
    Men det är ju bara min åsikt, hehe

• Mysgos

Nej, nu längtar jag tills på fredag.
    Missade ju förra finalen så nu ska det minsann inte bli fler missade finaler för mig i år!!!!

Vet nån om de kommer börja sända ett program mitt i veckan som de gjorde förra året?
    Det var roligt tyckte jag...man fick lära känna dem lite bättre då.