Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Någon tyckte förresten att Natalie låter som en politiker. Det här är taget från Aftonbladets chat med henne:
"Peter säger: Hej Natalie, såg att du är intresserad av arbete inom utrikespolitiken med fokus på humanitära frågor. Samma här! Har du planer på att föra studier inom området eller är det musiken du ska satsa på? Vem vet, vi kanske ses!
Natalie Kadric säger: Jag är oerhört intresserad av utrikespolitik och hoppas att jag får möjlighet att ägna mej både åt mitt musikintresse och inom politik! Kram"
JAg gilla Sanna och Mogge. Tycker Sanna är supercool och den enda med egen stil i hela programmet. Mark in the park var ju jätterolig när han frågade oförstående folk i parken om det är viktigt att kunna säga s. Hahaha. JAg skrattade iaf...
Petre
Håller med
FAst jag skrev ju typ samma sak innan, så det förstod du säkert, hihi.
webbtv.tv4.se/webtv/tv4/showContent.do&progId=75719&itemId=&cat=tv4_se.4600
Natalie i eftersnacket. tycker hon låter otrevlig o lite som en "översittar typ". o så gnäller hon om tv-tiden IGEN. löjligt.
Mark in the park gör att det blir fjortisvarning över hela programmet... URK!!! Jag byter kanal när han dyker upp...
Anknys: Ja usch ja, blir ju bara pinsamt att kolla på honom!