• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Maerion
    meya - så sant ja.. det första jag sa till mina vänner när hon åkte ut var "nu kommer hon bitcha om tv-tid.." Och mycket riktigt..! Bara gnäll tyvärr! Var finns hans blogg? På tv4?
    ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • xxmeyaxx
    Maerion skrev 2006-10-09 16:24:57 följande:
    meya - så sant ja.. det första jag sa till mina vänner när hon åkte ut var "nu kommer hon bitcha om tv-tid.." Och mycket riktigt..! Bara gnäll tyvärr! Var finns hans blogg? På tv4? ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
    Haha! Jag sa det jag också.
    Vi skrattade som fan när hon nämnde det.
    Jo, den finns på tv.se/idol2006
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • smultronbubbla

Någon tyckte förresten att Natalie låter som en politiker. Det här är taget från Aftonbladets chat med henne:

"Peter säger: Hej Natalie, såg att du är intresserad av arbete inom utrikespolitiken med fokus på humanitära frågor. Samma här! Har du planer på att föra studier inom området eller är det musiken du ska satsa på? Vem vet, vi kanske ses!

Natalie Kadric säger: Jag är oerhört intresserad av utrikespolitik och hoppas att jag får möjlighet att ägna mej både åt mitt musikintresse och inom politik! Kram"

• ming
    Maerion skrev 2006-10-09 16:24:57 följande:
    meya - så sant ja.. det första jag sa till mina vänner när hon åkte ut var "nu kommer hon bitcha om tv-tid.." Och mycket riktigt..! Bara gnäll tyvärr! Var finns hans blogg? På tv4? ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
    Hihi, det sa jag med!
    Kossan af Svammel
  • Petre

JAg gilla Sanna och Mogge. Tycker Sanna är supercool och den enda med egen stil i hela programmet. Mark in the park var ju jätterolig när han frågade oförstående folk i parken om det är viktigt att kunna säga s. Hahaha. JAg skrattade iaf...

• smultronbubbla

Petre

Håller med FAst jag skrev ju typ samma sak innan, så det förstod du säkert, hihi.

• Anknys

Mark in the park gör att det blir fjortisvarning över hela programmet... URK!!! Jag byter kanal när han dyker upp...

• Ireth of Dorthonion

Anknys: Ja usch ja, blir ju bara pinsamt att kolla på honom!