• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Status Mamma

Jessica har ju hängt löst varenda vecka så det var rätt väntat att hon skulle åka denna gången.

• vadskajaghetadå

jag tycker ingenting, jag ahr alltid tyckt att marcus och felicia är bra, sen nathalie gillade jag.

men sen felicia svarade "det kändes inte lockade" när dom frågade varför hon inte sökt till idol så håller jag med peter (tror det var han som sa det) att hon inte känns sååå engagerad som de andra.

samma sak ang snäckan men när man såg hur orolig han var idag så ser man att han verkligen vill detta, dock tycker jag att han är för hård, men börjar mjukna

• Lörpa

HEJA MARCUS O ERIK, ja Erik var faktiskt bra idag men Marcus är allt en klippa som jag hoppas vinner hela skiten

Att Erik är lik jared Leto håller jag med om, har jag tyckt sen audition så söt så hihi

• vadskajaghetadå

var roligt att han marcus är så duktig, svärmor var här och sa bland uttagningarna "det finns en som heter marcus som känner danne (min killes kusin) från övertorneå, har han kommit med?

så kom han såhär långt

• Guldbarn

Oj såg denna tråd. Måste ssäga att de va tråkigt att Jessica åkte ut. Tyckte Johan skulle åkt! Och Cissi är bäst!!!

• BabyJia

Helt otroligt att Johan e kvar...Cissi me för den delen, men av dem tre så borde de ha vart Johan.

• Miafia33

men herregud!

jessica fick åka och cissi är kvar

skandal

• Cassiss

Synd att dt bara e tjejer som åker ut. Bara fjortisar som röstar på killarna dom tycker e snygga lr?

• SweetStarAngel

Bra att Jessica åkte ut, hoppas det blir Johan nästa gång om han fortsätter i samma stil som hittils..

Varför är Sanna Bråding sminkad som en tvättbjörn*s*

Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
  • BabyJia

SweetStarAngel Ingen aning, men jag undrar om hon har vart här inne å läst om alla kommentarer om hennes frisyr. Hon verkar ha lyssnat å faktiskt släppte ner håret