• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Status Mamma

Men jag tror nog att många ringde och röstade på Sebbe, men han passar ju bättre som solo artist än att sjunga efter Idol mallen.

• blondi75

hajhopp! jag e trettio o måste säga att danni e så himla söt o duktig!!! Han vart grym ikväll.. O markus vart bra som vanligt!

• glammis

status mamma: förvisso...Sebastian var nog inte riktigt samma "flickmagnet" som tex Johan och Danny...hoppas bara att det blir rätt person som vinner (med andra ord Danny, ha ha ha och jag som snart är 30!)

• Status Mamma

glammis: Men du snackar om olika år, förra året var Måns och Ola tjejernas favvo, speciellt Ola.

• Sessna

Dannys ögon förra fredagen var inte att leka med. Och det säger jag som är jättegammal

• Status Mamma

Sessna: Går du bara efter utseendet? Att dem sjunger bra är inte viktigt eller? Iofs så sjöng Danny skitbra förra veckan.

• Sessna

Status Mamma: Har jag sagt nåt om hans sång? Nä, jag sa bara att hans ögon var jättefina.....

• Suck och suck

Va, Åkte Jessica! ?
    va fasen! Kunde inte den där Johan åkt!

• Status Mamma

Sessna: Trodde bara att du var en som röstade på den som var snyggast och inte den som sjöng bäst.

HastaKvasta: Håller med

• Suck och suck

Dessa ballad-tråk-killar!!!
    Det gör mycket för min "uttråkning" av det! (programmet)
    Den där Johan kommer väl med en ny ballad!
    (Och detta slår intressanta, skickliga och spännande tjejer!)
    Kan INTE med programmet p g a detta!!!