• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ebben

hehe!! Min man kollade på Markus på datorn,o fick STÅPÄLS på armarna av låten!!?
    Jisses-tror ni jag behöver vara orolig eller vad!?

• Silverkatten06

Vad trist, jag gillade Jessica, hon har potential... Linda är sämre rent röstmässigt...

Fattar inte vad folk ser hos Cissi, hon är ju tondöv för fasen! Nej ut med Cissi och Johan om jag ska orka fortsätta titta...

• SysterStorhjärta

Håller med om att Erik behöver bli arg lite oftare.. Han var riktigt bra ikväll.

• SysterStorhjärta

Alltså sjöng bra ikväll Generad Vad fel det kan bli..

• Cassiopeja

hehe, ja cred till Sanna som skippade den där strama tråkiga frisyren för en gångs skull!

men kläderna var ju fulare än någonsin!

Maria & Eira 060115
  • AW76

Men va F*N! Inte för att jag gillade Jessica så supermycket, men att hon får åka före Johan är katastrof! Men som vanligt åker tjejerna först..
    Idol är förutsägbart! Ändå kan jag inte slita mig

• Sessis

Tycker ff att Cissi borde åka (för längesen)..hon är kass!

• BabyJia

Vi får kanske diskutera hennes klädsel nu, så kanske hon bättrar även de nästa vecka

• SweetStarAngel

Ja när det gäller Johan kan vi nog prata om att tjejerna vill ha honom kvar för att de tycker han är söt.
    Han är bara så seeeeeeeeeeeg. Han ska ju fortsätta sjunga ballader också.

Nästa vecka är det rocktema. Då kommer Snäckan komma till sin rätt hoppas jag. Ska bli kul att se vad idolerna gör av det!

Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
  • snobben

Åhh jag som gillar Jessica...synd att hon åkte. Johan är icke bra...men att cissi får vara kvar????

Lite mulligare-lite stoltare!