Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Mia888: Hon är ihop med nån som heter Igge eller vad det var.
Status mamma: Ingen känd person alltså?
Mia888: Nää tror inte det, har inte så bra koll.
Vad tyst det blev här då!! Var tog alla vägen?
Vad trist tycker jag att Jessica åkte...
Tror hennes fans är av den lite äldre modellen som inte sitter och ringer sönder linjerna. Som en hel drös av småtjejer verkar göra. Kille och söt verkar vara e vinnande melodi.
Alla somnade framför soffan verkar det som. Pustade ut liksom. Jag borde kanske umgås lite med min sambo såhär på en fredagkväll så vi ses en annan dag. Kram på er!
Tycker faktiskt att juryn borde utse en vinnare och inte tittarna då de flesta som röstar är fjortisar som har förkärlek för söta pojkar, spelar ingen roll om de sjunger bra.
men hur kan du tycka att juryn ska utse vinnaren? det är ju inte dom som köper skivorna utan alla dessa fjortisar:P
Var det nån som uppfattade mitt inlägg för x antal sidor sedan? För ett tag sen så undrade en var TS tagit vägen, vill bara tala om att det är jag, men under ett annat namn
De flesta som röstar har inte alls en förkärlek för söta pojkar eftersom Agnes vann i fjol!
glammis. Det var förra året. Men minns du inte vad tjejerna blev deppade när Ola åkte?
Sedan passade väl Agnes bättre som idol vinnare än Sebestian! På slutet var det ju bara Jens och Sibel kvar tillsammans med Agnes och Sebbe så...ähhh jag vet inte! Skulle man välja mellan dem så sjöng ju Agnes bäst och tjejerna tyckte väl kanske inte att Hens och Sebbe var tillräckligt snygga eller nåt