• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Sarasnaran
    smultronbubbla skrev 2006-09-05 21:35:31 följande:
    Den nörkhåriga tjejen, Casmo eller vad hon hette, var ju superlik Agnes till utseendet! var det ingen annan som såg det?
    Preeeeecis vad jag tänkte skriva nyss!!
    Hon hade samma mimspel, samma allt! Fast lite mindre "flickig" än Agnes.
    För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Gumlan

hahaha är det bara jag som tycker att juryn är sååå kul?? dom flesta klagar på att dom är elaka, men ja tycker de e kul *ooooond* :p alla vet ju faktiskt att juryn e sådan så man borde ju itne gå dit om man itne är absolut säker på att man kan sjunga

• Snutte83
    Go Lisa Go Lisa

Så supersöt!
    O tyckte hon var bra, härlig röst!
    Jag är inte stark, jag försöker bara överleva vardagen
  • 3 hjärtan

håller med dig Gumlan på det. Det är ju jusryns JOBB att vara taskiga.. annars hade dom knappast kunnat göra ett tv-program av det här..

• Paincake

*harkel* Hrm. Jag kan berätta hur det går till:

Först får man sjunga upp inför en "förjury", precis som ni har förstått. De väljer i sin tur de som är riktigt asduktiga och de som suger apa. Kanske ca 100 -200 pers går vidare till den riktiga juryn (av alla dess tusentals människor som söker).
    Jag kan tycka det är lite småtaskigt av förjuryn att välja ut de som går vidare till tv-juryn, de inger falska förhoppningar till de stackars satar utan självinsikt

Men å andra sidan. Det blir bra tv

Det här vet jag av...*hrm*...en kompis. Typ.

• Sarasnaran

Paincake - En kompis?? Yeah right!

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Diny

när är repriserna ? Är det repris av alla avsnitten då på en gång?

• Trogga

Paincake: Jag har också hört att de har en förjury som sållar bort de som de inte vill ha med i tv.

Svar på tråden Idol 2006