Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
SnutteNuttan
hahaha är det bara jag som tycker att juryn är sååå kul??
dom flesta klagar på att dom är elaka, men ja tycker de e kul *ooooond* :p alla vet ju faktiskt att juryn e sådan så man borde ju itne gå dit om man itne är absolut säker på att man kan sjunga
håller med dig Gumlan på det. Det är ju jusryns JOBB att vara taskiga.. annars hade dom knappast kunnat göra ett tv-program av det här..
*harkel* Hrm. Jag kan berätta hur det går till:
Först får man sjunga upp inför en "förjury", precis som ni har förstått. De väljer i sin tur de som är riktigt asduktiga och de som suger apa. Kanske ca 100 -200 pers går vidare till den riktiga juryn (av alla dess tusentals människor som söker).
Jag kan tycka det är lite småtaskigt av förjuryn att välja ut de som går vidare till tv-juryn, de inger falska förhoppningar till de stackars satar utan självinsikt
Men å andra sidan. Det blir bra tv
Det här vet jag av...*hrm*...en kompis. Typ.
Paincake - En kompis?? Yeah right! ![]()
när är repriserna ? Är det repris av alla avsnitten då på en gång?
Söndagar, tror jag. Det var det sist i a f.
Paincake: Jag har också hört att de har en förjury som sållar bort de som de inte vill ha med i tv.