Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
ming: Hi hi hi, vilken rolig tanke! Jag hade inte ens övervägt den innan, att det finns en sorts "för-jury". Jag tror visserligen inte att det finns det, men jag roades av tanken!
ming: Där ser man, där fick jag lära mig något nytt!
Om det finns en 'förjury' hur i hela världen kan då de bidrag de visar i TV komma med,tex de som sjunger såååå dåligt?? För att göra bra tv,eller vaddå?
Aha falun på torsdag,kul! Någon som var där och sjöng?
men om dte finsn en föjury så måste ju dom vara ganska jävliga?
För en del sjunger ju så gräsligt så en döv hade röstat ut dom till och med!!
så varför släpper dom förbi sådana? Måste ju va för att dte är roligare om en del sjunger väldigt dåligt.
det ska bli spännande ikväll iaf jag får skynda mej hem!!! =)
Jag känner oxå en tjej som har varit där o sjungit (förra året) som berättade om "för-juryn". Så den verkar absolut finnas.
Och det är säkert som ni har skrivit, att de väljer ut flera av de mest extrema (utseendemässigt, falsksjungande osv) för att det skall bli "bra tv".
Oj, fatta hur trist man är som person (både sång och utséende) om man inte ens får träffa den riktiga juryn!
Konstigt att förjuryn skickade igenom killen med runklåten... Undrar om den riktiga juryn blir förvarnad om det är en bra eller dålig som kommer... Vore väldigt intressant att vara med bakom kullisserna i detta tv-program