• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Maijlo

Jag tycker att ingen har rätt att säga som de gör till någon. Det spelar ingen roll hur illa de sjunger.

• Suck och suck

Jag gillar inte sarkasmen, himlandet med ögonen och ohyfsat bemötandet ((gå iväg till exempel),
    men om de blir frustrerade av usel sång och visar det med upprördhet,
    så är det mer äkta och ingen fascism (hur stavas det?) tycker jag.

• 3 hjärtan

tycker inte det är farligt.. okej.. jag tycker det är illa när dom går iväg.. men annars.. alla som går dit VET ju hur juryn är, klarar man inte det så ska man inte gå dit.

Kolla på American Idol.. där är dom mycket värre..

man vet ju vad man ger sig in på när man ställer sig där i kön..

• Status Mamma

16-åringen med den speciella rösten var ju så gullig, men topp 10....njaeee....tror inte hon går vidare.

• ming

Gick hon lilltjejen vidare???
    Visst var hon söt och med bra utstrålning, men jag kan faktiskt tycka att hon inte förtjänade att åka till Sthlm.

In yo face!
  • Petre

16-åringen var ju supersöt! Och hon som sjöng Baby I love your way var verkligen fantastisk! Henne gillade jag på riktigt. Ofta kan man ju höra att de sjunger bra, men de är ändå så jä--a tråkiga. Men hon var toppen. Kul!

• ming

Ja hon Emma som var blond med ett diadem? Hon tyckte jag också var skitbra!!!

In yo face!
  • Dhana

Tyckte dagens program var rätt så "tråkigt" ... mest en massa "prat" och ingen sång. Eller ?

• smultronbubbla

Den nörkhåriga tjejen, Casmo eller vad hon hette, var ju superlik Agnes till utseendet! var det ingen annan som såg det?

Håller med er som skrivit att juryn inte bör säga vad som helst till folk.
    Att man vet hur juryn är, är inget försvar.

Svar på tråden Idol 2006