• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • auroura
    Men inte måste man var snygg för att sjungaFundersam

De som tycker om Cissi tycker nog om henne pga hennes stil å utsende Eller har jag fel??
    ming skrev 2006-10-26 23:48:31 följande:
    Vilka kassa låtval de har gjort! Jag ville ju höra riktig soul!Nu kan jag faktiskt inte låta bli, men är inte Cissi väldigt skitful? Ta ut piercingarna, och klipp och färga håret lite ljusare och dölj elefantöronen så blir det nog lite snyggare.Dannys fula underbett är också skitful!Nä, tacka vet jag snygg-Erik, honom kan man åtminstone vila ögonen på! Kossan af Svammel
    Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
  • Lovable

Nej man måste inte vara snygg för att sjunga, men jag tycker man behöver se bra ut och ha utstrålning för att lyckas som popartist!

• auroura
    Men jag tycker faktiskt att Cissi har utstrålning genom att ha en egen stil å inte alldaglig som vissa andra.
    Men jag är kanske lite dummer som tycker att man inte borde bry sig om hurvida de der bra ut eller inteFundersam
  • Lovable

Jo det har du ju rätt i att CCissi har mer utstrålning än t.ex. Felicia, det gör ju att hon kan lyckas inom sin genre..men inte som popidol känns det som?

• auroura

Nu låter det som om jag är värsta Cissi fanatiker , vilket jag inte ärOskyldig

Men jag skulle faktisk tro att hon skulle klara detGlad

• Rokka Jill

ja jag förståd lite..
    men jag e skauning.. o jag fattar knappt vad de säger i början..
    sen mixas det direkt.. men säger snubben "du sjunger inte bra"
    o hon svarar kaxigt "du, det gör jag visst det..." ??? sant hör jag rätt???