• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming
    LinaP skrev 2006-10-25 13:47:26 följande:
    ming: Hur menar du?
    CuteElliz skrev 2006-10-25 13:48:24 följande:
    ming: varför tror du att de väntade..??
    Jag tror att de väntade på att Snäckan skulle ut innan de valde det här temat eftersom de visste att han inte skulle göra temat alls bra.  Så menar jag alltså!
    Kossan af Svammel
  • fenomena83

Fast jag läste iofs att dom sätter teman och vilken fredag som vilket tema ska köras, redan under auditionturnén...
    Så det är inte alls så att dom kan göra teman till vissas fördel å nackdel etc, eftersom dom inte ens visste vilka som skulle bli dom 10 kvar...

• giftgrodan

jag tror inte att de har väntat med temat p g a Snäckan, låter lite väl konspiratoriskt Tråkigt tema tycker jag iaf, tycker det är mkt roligare när låtarna har en röd tråd...

Tyckte det var bra att Johan tog en ballad, då kanske han äntligen kan åka ut nu

• ming

Jaså, de har redan bestämt vilken fredag som ska ha ett visst tema?
    Det bara känns lite skumt så där precis efter att Snäckan har åkt ut. Fundersam

Kossan af Svammel
  • ärtprinsessan

Oj, pratar ni fortfarande om Snäckan Jag trodde verkligen det var hans grej. Det var det inte.

Läser lite bakåt om jag hittar veckans tema...

• Arcoiris

Ja kom igen nu Johan! Smöra på ordentligt så vi får smaka på lite falska toner så du åker ut! *nickar*