• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • sunny79

japp...ska oxå jobba på fredagkväll...trisst...får väl snegla lite på patienternas tv:apparater...heheheh

• Underverket Tims mamma

Hehe precis.. Fast jag jobbar på kortis så jag kan he ett barn i knät och mysa under tiden.. Så ser men lite bättre ut!

• sunny79

hehehehe...ja täckmantlar e vad som gäller....*flinar*...har ju en tråd där jag kan bli uppdaterad ang fredagens händelse ialllafall..hehehe...

• prickelina

Tycker det var många som valt dåliga låtar! Latley med Danny kommer jag dock se fram emot. Det är ju en riktigt bra låt. Men johan och cissi, det var trista låtar....

• Elina86

gud va kul. då har jag något att se fram emot på fredag jag hoppas att man kunner få tillfälle att träffa idolerna, för jag skulle vilja ha kontakt med danny igen.. tyvärr tappa han å jag kontakten när vi slutade skolan..
    men vem vet

• Status Mamma

Elina86: Jag skulle på Idol kryssningen nu på söndag, men eftersom jag nu är sjuk i lunginflammation så blir det nog ingen resa. Har bokat en resa den 22 november istället.

• ming

De har ju bara väntat på att Snäckan skulle åka ut för att kunna köra detta temat! Fy vad dåligt!

Kossan af Svammel
  • ming
    Arcoiris skrev 2006-10-25 13:41:34 följande:
    ming: vaddå då? Hade han gillat det temat lr?Trodde han sett fram emot rocktemat?
    Jo, men jag menar att de väntade med det temat för att Snäckan förmodligen inte skulle göra sig bra. Jag tycker att det är orättvist, alla ska väl ha samma förutsättningar!
    Kossan af Svammel