• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Carisma95

Tycker inte Johan var så dålig..? Godkänd enligt mig.

Vet inte riktigt vem jag tyckte var bäst..? Inget kanonframträdande direkt..

Linda lät lite skrikig, men med rätt "tryck" i musiken kan det nog låta bra.

Cissi helt ok sång, men tråkig att titta på tycker jag..

Felicia, jättebra sång (som vanlig) och helt ok scenspråk. Men tråkig att titta på ändå.

Erik, helt ok. Men hoppas han får lite mer "tryck" i den balladen, annars kan den låta rätt lam..

Danny, lät som han fortfarande hade problem med rösten. Eller ev. om han valt HELT FEL låt..?!

Marcus, bra sång som vanligt. Men det börjar bli RIKTIGT tröttsamt med han "knytna-hand-pose"..!
    Bara jag som tycker det..?

Nästan så jag tycker Felicia gjorde de bästa repet iaf. Sen kan de ju alltid ge ett annat intryck när de uppträder "på riktigt".

• Loren

Jaha ni, nu har jag också spanat in genrepet. Tyckte nog att Felicia och Danny lät bäst faktiskt! Men alltså, ÄNNU en tråkighetsvarning för Markus - att välja U2. Känns som att han är för enkelspårig. Fattar inte vad temat ÄR egentligen, U2 var ju med i rocktemat också. Erik lät lite skrikig, förkyld kanske? Blir spännande imorgon!

Programledarna är ju ett kapitel för sig. Nej, det känns verkligen som fyran har gjort en tabbe med dem. Hela programmet har fått en sådan fjortisstämning över sig den här säsongen - känns inte så proffsigt.

• Cajsan

Men varför måste Johan välja ballad igen! Han gjorde ju upp-tempo mycket bättre!
    Usch, tycker oxå att Linda var skrikig!

• Elina86

GUD VA JAG E GLAD! Inte nog med att jag ska till Idol imorn, mina idoler WESTLIFE ska dit och uppträda
    jag kan knappt fatta det

• auroura
    Elina86 skrev 2006-10-26 22:28:10 följande:
    GUD VA JAG E GLAD! Inte nog med att jag ska till Idol imorn, mina idoler WESTLIFE ska dit och uppträda jag kan knappt fatta det
    Vadå ska dom uppträda i programmet eller menar du att Johan ska sjunga en av deras låtarFundersam
    Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
  • Elina86

Westlife ska uppträda live Kolla på tv4.se's hemsida

• auroura
    Elina86 skrev 2006-10-26 22:33:49 följande:
    Westlife ska uppträda live Kolla på tv4.se's hemsida
    Aha, Kul för dejGlad
    ha det så trevligt!
    Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
  • Elina86

jag såg fram emot att träffa danny igen, men westlife slår till å me min gamla vän danny
    haha danny, imorn e du inte snyggast

• Jozie

jag kommer missa idol imorgon så jag undrar när repriserna går?

En ängel går vid min sida...
  • ming

Vilka kassa låtval de har gjort! Jag ville ju höra riktig soul!

Nu kan jag faktiskt inte låta bli, men är inte Cissi väldigt skitful? Ta ut piercingarna, och klipp och färga håret lite ljusare och dölj elefantöronen så blir det nog lite snyggare.
    Dannys fula underbett är också skitful!

Nä, tacka vet jag snygg-Erik, honom kan man åtminstone vila ögonen på!

Kossan af Svammel