Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
NEJ, jag skrev fel! Skrev Markus fast jag inte alls tror att han kommer sitta löst!!
De jag tror sitter löst är:
Cicci, Felicia och Danny (kan hända att det blir Linda istället för Felica)
jag tror inte att danny kommer sitta löst även om han skulle göra ett kasst framträdande, han har så många fans som röstar fram honom ändå...
någon mer som tycker att programledarna är så jäkla sämsta??
man sitter o hånar o garvar ut dem varje gång, kunde dem inte haft andra programledare? vilka nötter..
HAr precis lyssnat på alla repetioner och om det finns någon rättvisa så blir det tyvär SnyggErik som får åka hem!
Jag vet att jag tidigare i tråden skrev att jag skulle bojkotta idol om inte Cicci åkte men hon får dispans den här veckan för Erik lät verkligen riktigt riktigt illa!! ![]()
Johan: Lät förkyld.. G
felicia: Fin låt. passar henne G+
Linda: GAPHALS.. IG
Cissi: örk fy och usch.. IG
Markus. Vacker underbar fantastisk. VG+
Erik: mmmmmm.... VG
Danny: bra röst mu HUU vad fula grimaser.. G++
blunda
sanna har en väldigt jobbig röst!
tycker det är ofta båda avbryter när de ställt en fråga som personen ifråga ska svara på, dom båda ska hålla sej kvar i sopa världen tycker ja.. dom passar verkligen inte in i idol..
cissi va jud en som gjorde BÄST IFRÅN SIG PÅ GENREPET!!!!!!!!!!
va lyssnar ni med eg???
Asså seriöst. Hur har Johan kommit så här långt,tycker han e värdelös. Tyckte som föregående talare att Cicci va bra!!
Ähm ut me Johan