• ming

att slå sin fru enligt kristendom??????

Är det sant att en muslim får slå sin fru enligt kristendom????
    Mottråd till: www.familjeliv.se/Forum-5-66/m11517101.html

Förresten så har jag läst bibeln, och den är inte snäll mot kvinnor. Kvinnor är skapade för att behaga mannen, män får ha flera fruar och kvinnor måste täcka håret när de ber. För att nämna några saker bara.
    Och inte står det någonstans i bibeln att de reglerna inte gäller efter 2000år, vad konstigt. *ironisk*

Menar bara att allt är inte lika svart och vitt som texten i bibeln eller koranen.

Så det så!
  • Svar på tråden att slå sin fru enligt kristendom??????
  • Tha Princes

vem är DU för att säga att ja ska lugna ner mig..
    Ja blir arg o frustrerad när de Varje dag kommer en ny tråd om Islam..

är de inte du som har skrivit dem inläggen om islam då??
    Lika väl som du sitter med en brinnande själ o skriver skit om islam så kan ju ja sitter o försvara..

Eller har inte jag någon rätt att vara på den här tråden för att ja är muslim eller??.
    Du ska ju bojkotta oss alla..

• fia sthlm

Jag fick för mig att joshuas gudmor menade att hon skulle bojkotta folk med dom åsikterna, inte islam..eller?

Vecka 14
  • Joshuas Gudmor
    Tha Princes skrev 2006-08-22 18:02:35 följande:
    vem är DU för att säga att ja ska lugna ner mig..Ja blir arg o frustrerad när de Varje dag kommer en ny tråd om Islam..är de inte du som har skrivit dem inläggen om islam då??Lika väl som du sitter med en brinnande själ o skriver skit om islam så kan ju ja sitter o försvara..Eller har inte jag någon rätt att vara på den här tråden för att ja är muslim eller??.Du ska ju bojkotta oss alla..
    LUGNA NER DIG!!

Jag svarar inte på dina inlägg sålänge de inte är ställda på ett respektfullt sätt

Ha det gött
    Diplomati.....är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan!
  • Joshuas Gudmor
    fia sthlm skrev 2006-08-22 18:04:11 följande:
    Jag fick för mig att joshuas gudmor menade att hon skulle bojkotta folk med dom åsikterna, inte islam..eller? Vecka 14
    Det var exakt det jag menade TACK
    Diplomati.....är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan!
  • Tha Princes

fia sthlm

Ja säger inte att de är OK..
    men dem gör så..
    o aa är dem "rena" människor o ber o gör bra saker så kommer dem till paradiset..

det är frukstansvärt att dem gör de..ja försvarar dem INTE,men ja föklarar att jag FÖRSTÅR DEM!..
    Men ja blir Otroligt arg när dem säger att de är för islam o så..

Ja överdrev inlägget för att folk ska fatta i från alla vinklar..

o ändå de är ju muslimer dem dödar eller hur?
    o de är ju dem ni ska bojkotta.

så varför bry sig?*ironi*?

• Joshuas Gudmor

"det är frukstansvärt att dem gör de..ja försvarar dem INTE,men ja föklarar att jag FÖRSTÅR DEM!.."

Hur kan man FÖRSTÅ en självmordsbombare??

Intressant att höra svaret!!

USCH vad detta är OT

• Tha Princes

haha ska ja respektera dig..
    Som sitter o pratar skit om islam..
    o att man ska bojkotta männsikor som tänker så..

du skriver om könsstympning o koranen..
    vad ja vet så läser BARA muslimer koranen i alla fall ...

har inte de något med islam att göra..

oo Fine om du inte vill svara på mina inlägg..

du har väl inge svar på de ja skriver...

• fia sthlm

Tha princess¨
    Ja det var väl tur att det inte var dina åsikter då, men inte så lätt och veta när du skrev det som att det var så du resonerade..

Jag säger inte att muslimer inte kommer till paradiset däremot skulle jag nog påstå att muslimer som bombar sig själv och oskyldiga "medmuslimer" dessutom definitivt inte kommer något paradis.

Jag har förresten aldrig sagt att jag ska bojkotta någon allra minst muslimer?

Vecka 14
  • fia sthlm

Jag kan förstå hur en självmordsbomare tänker, precis som jag kanske kan förstå hur en förrymd psykfånge som mördar 20 personer tänker.

Men förståelse det har jag ingen, rutten är man helt igenom om man gör något sådant..

Vecka 14
  • Threzo

Hur kan man som troende hävda att man förstår hur en annan människa väljer att skda sig själv och andra oskyldiga! Den förståelsen förstår inte jag som många andra i denna tråd...

Svar på tråden att slå sin fru enligt kristendom??????