• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Smurfan28

Gravid18:

Jag ska också dit på lördag!!!!

• Winnertaco

Det är bara att fira av ett bländande leende mot sur-tanterna och fortsätta i sitt eget tempo. Gladpacken räcker nog åt alla

• Smurfan28

Winnertaco:

kommer man långt på 5000kr?

• Gravid18

Winnertaco: Haha precis, jag fattar inte varför dom är sura för? Man har ju all tid i världen när man är där så varför sressa? Bättre att gå lugnt och var glad Hehe.

• Gravid18

Smurfan28: Okej. vilken tid hade du tänkt vara där? När det öppnar?

• Winnertaco

Smurfan
    Du kommer långt på 5000 kr, jag har handlat för 2-3000 kr när jag varit där och jag tycker att jag fått massor! Iofs beror det på vad du är ute efter, men jag skulle vara jordens lyckligaste om jag fick 5000 kr att shoppa för på Ullared!!

• Smurfan28

Winnertaco:

Ok.. Skrattande Jag har aldrig varit där så därför frågar jag.
    Jag ska köpa lite hygiensaker till bebisen och spjälskydd,täcke,kudde,sängmobil,filtar mm mm..
    Finns det billiga såna saker.. ??

sen hittar man väl en och annan julis också hoppas jag.. finns det mycket för flickor i 7 års åldern i kläd och leksaksväg?

• Smurfan28

Gravid18:

Japp vi åker hemifrån kl 2 på natten så är vi förmodligen framme innan dom öppnar.. själv då? vart bor ni?

• Diorlover

hehe ställer frågan igen ....Finns det några snygga mammakläder på ullared? Och hur är storlekarna? är rätt mullig vanligtvis. har väl strlk 40/42 i byxor,hms storlekar..

• längtarefterbarn

Alla storlekar på GeKås är små.
    De har väldigt underliga storlekar på en del kläder. Har du normalt 40 så kan du lika gärna ha 38 som 46 i deras storlekar, det är inte alls säkert det stämmer.
    Mammakläder har de en hel egen lite avdelning för. Det mesta ser lite märkligt ut på galgen men jag har kompisar som köpt och det ser snyggt ut på.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden