• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • lönnemåla

Fija81: Ja de har mammakläder, dock kanske inte i senaste stuket utan mera basplagg. Glöm heller inte deras amningsbh, vrålbilliga jämfört med andra ställen.

• JessicaåIda

Någon som vet när affärena utanför stänger på lördag? Jag har för mig att det är före självs gekås kring 15, stämmer det??

• Winnertaco

Åh, har de mammakläder är det sant?!?! Nu måste jag verkligen se till att det blir av att vi åker!

• villasibylla

jag brände 10000 sist jag va nere, men då e jag verkligen klar med alla vinterkläder till 2 illbattingar o alla julklappar är klara

• Rokka Jill

jag tyckte om deras mamma kläder.. otroligt bekväma..
    men de såg helt otroliga ut på galjan.. man måste testa det mesta.

• tea79

Ja då har man kommit hem från Ullared 4000 kr fattigare, men kul var de =)
    Köpt massor till min son (storlek 80)
    2 delat vinterset
    Superfina o bra vantar
    Underställ
    hitta även ganska mycket leksaker.
    Fanns en hel del till mig oxå.
    Handla massa kläder
    Skidställ
    mössa vantar
    ramar
    pärmar
    ämnesblock

Ja.. massa mer..
    De enda ja saknade var regnställ.. Fanns tyvärr dåligt i storlek 80 (ville ha tunt.. inte fodrat)
    Likaså mössor tyckte jag de fanns lite dåligt med...

• Lallamen

¨Åh, nu måste jag läsa hela den här tråden Åker imorgon kl 22.35 och sedan ska jag shoppa, shoppa, shoppa hela fredagen. *s* Perfekt när man har fyra barn som behöver både overaller, jackor osv. Julklappar till barnen och syskonbarnen har jag också tänkt att inhandla + en tur över till NetOnNet för födelsedagspresent till maken. De andra gångerna jag varit där har notan hamnat på ca 5000 men jag undrar faktiskt om det räcker till den här gången... Huvva vad mycket pengar men när man tänker på hur mycket man skulle få betala för samma saker någonannanstans känns det betydligt bättre.

Nu ska jag läsa vad ni skrivit som varit där nyligen...

• velmajan

Oj vad jag har läst i denna tråd om alla som fyndat och varit avundsjuk. Nu ÄNTLIGEN ska jag åka till Ullared. På tisdag nästa v bär det av!! Tänk att det ska gå så långt att ens mamma (som åker 100 mil för att komma hit) ska vilja åka till Ullared för att man ska komma över spärren att det är så långt (30 mil) .  Har i alla fall ställt in mej på att shoppa med stort S och ta julklappar och rubbet på en gång (antar att de kommer att få släpa ut mej därifrån..).
    Hur är utbudet av kläder till en kille stl 104??? Tänkte ffa på vinterkläder.

Att inte välja är också att välja.
  • Lallamen

Pilla21: JL-buss åker från Gävle men plockar upp folk längs E4:an hela vägen till Jönköping. Får väl meddela på fredagkväll om allt fungerar som det ska

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden