• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • hib58

Hej
    Såg att det var svårt att hitta övernattning när Ni skulle till Ge-Kås. Om Ni inte tvunget måste bo i samhället Ullared Så finns det en hel del.
    Leta på denna länken www.hit-halland.com.
    Finns lite av varje i närheten.
    Lycka till.

• längtarefterbarn

Annika 1983

=)
    Det kan mycket väl vara jag! Jag är där flera gånger i veckan. Ibland handlar jag för massor emd pengar och ibland blir det bara en påse godis eller ett par glödlampor typ...Folk tror inte man är riktigt klok! När jag inte bodde i närheten undrade jag ofta hur f*n folk kunde åka till GeKås och köpa en burk senap och lite bröd bara!

• Fija81

jag ska oxå  dit på fredag....
    LÄNGTAR:::::
    Tråkigt att man har 30 mil dit bara.....

• Gossis

Vi har ca 45 mil enkel resa.....men vad gör det?

jag vill ha julskinka NUUU!!!
  • Amanda

Hihi vi har ca 50 mil enkel resa men vad gör det
    Åhhh vad jag vill till GeKås!!!

• Gustie

Jag ska dit nästa fredag....samma dag som barnbidraget så det blir väl till att trängas med en massa föräldrar då...

• Smurfan28

nån mer som ska dit på lördag?
    vi har ca 50 mil enkel resa att åka;)

• Fija81

Ojdå,då ska jag nog inte klaga....hehe. Men det ju absolut värt resan....Jag brukar försöka att åka dit typ två ggr per år. Vår/Höst. Finns inget bättre när man har barn. Ska köpa mycket presenter nu på fredag. Dottern fyller två om en vecka.

• Winnertaco

Jag brukar köpa presenter för ett helt år frammåt när jag är i Ullared, det är SÅ praktiskt!

• mmfl

Min Ge-kås resa räknar jag blir av i november. Har redan köpt det mesta i klädväg men ska ha julklappar. Såg någon skrev om kattleksaker, är det någon som vet hur de ser ut??

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden