• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Diorlover

okej men typ basplagg då i mammakläder det jag behöver.. behölver inte vara skit snyggt elelr så.jobabr på dagis så bryr mig itne.. lixom får ju mat och färg och glitter och allt på mig

• Gravid18

smurfan28: Oj haha då är det ju ingen idé att lägga sig knappt Vi ska åka runt 6 så vi är där runt 7 Vi åker från Värnamo så det tar inte så lång tid ungefär 1 timme 1½. Jag klagar på hur jag ska orka upp så tidigt men uschh stackars dig som ska upp så tidigt men men kommer bli roligt iaf hehe

• Smurfan28

gravid 18:

japp lång resa för os.. enkel resa typ 50 milSkrattande  hehe
    Men det ska bli kul och spännande då vi aldrig varit där..

• längtarefterbarn

Diorlover

Ja byxor och tröjor, koftor brukar de alltid ha.

• Diorlover

vad för slags tröjor och koftor är det. inget som man säga ngn produkt som liknar eler har bild på inköp av mammakläder?

• Snowgirl

Diorlover
    Det går inte att säga om strl är små eller stora, eftersom det är så otroligt många olika märken, man kan hitta Lindex, HM, MQ, kappahl-plagg där m.m m.m.

• lönnemåla

Diorlover: Jag har 46/48 i kläder och provade en kofta i XL den var för liten, en tröja i XL var för stor, byxor i 48 som gick på men satt åt samt byxor i 48 som sitter perfekt. Det är så grymt olika!

• Diorlover

Okje ja får se om man hittar ngt med dom är väl inte jätte fula??

• Minja

hej och hå!!
    Hemma och upp packat allt det jag handlade..
    Fyndade mycket kläder men skötväskan hoppade jag över, tyckte den var väldigt liten?

Gick in straxt efter kl 8 tog sig fram bra och inte speciellt jätte mycket folk typ som på en mellandags rea och var färdiga med alla klädinköp kl 11 , käkade lunch och gick in igen
    Aldrig mer säger jag efter kl 12... folk över allt, vagnar, galna fruntimmer och deras gubbar..
    De trodde min sambo var arbetare där och kom och frågade om hjälp hela tiden... frågade varför de trodde det ( personalen har grön eller blå tröjor på sig kommer inte ihåg vilken färg min gubbe hade röd) och fick tills svar.. han hade ju en sådan där på sig runt halsen ( hans mobiltelefon)
    Stod närmare 45 min i kö efter en familj med 5 kundvagnar som packat shamppo flaskor nederst + i mitten så de hade ju runnit ur på kläder och annat..
    När vi begav oss ut igen vid 3 tiden så gjorde vi en omväg till borås för att titta lite på knalleland (hittade inget där)

Körde 87 mil t&r till en kostad på en ford Windstar (familjebuss) 900 kr!!! hälften av vad beräkningen var

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden