hej och hå!!
Hemma och upp packat allt det jag handlade..
Fyndade mycket kläder men skötväskan hoppade jag över, tyckte den var väldigt liten?
Gick in straxt efter kl 8 tog sig fram bra och inte speciellt jätte mycket folk typ som på en mellandags rea och var färdiga med alla klädinköp kl 11 , käkade lunch och gick in igen
Aldrig mer säger jag efter kl 12... folk över allt, vagnar, galna fruntimmer och deras gubbar..
De trodde min sambo var arbetare där och kom och frågade om hjälp hela tiden... frågade varför de trodde det ( personalen har grön eller blå tröjor på sig kommer inte ihåg vilken färg min gubbe hade röd) och fick tills svar.. han hade ju en sådan där på sig runt halsen ( hans mobiltelefon)
Stod närmare 45 min i kö efter en familj med 5 kundvagnar som packat shamppo flaskor nederst + i mitten så de hade ju runnit ur på kläder och annat..
När vi begav oss ut igen vid 3 tiden så gjorde vi en omväg till borås för att titta lite på knalleland (hittade inget där)
Körde 87 mil t&r till en kostad på en ford Windstar (familjebuss) 900 kr!!! hälften av vad beräkningen var