• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • sofia23

jag har bara ca en timmes bilfärd dit så vi är där ofta.hehe

• Gossis

Oooh, jag börjar få resfeber! Imorgon bär det av mot drömriket! Vi startar ca 4.30 och är nog framme runt 8.30...sen åker vi när vi är klara! Brukar vara hemma nån gång runt 01.00 på natten.....då är man sömnig!Skrattande

Brukar handla för ca 4000-5000 kr när jag åker på hösten, med tanke på alla vinterkläder till familjen, julklappar till hela släkten och födelsedagspresenter! Sen blir det ju mycket annat, julpynt, tomtar, smågrejor.....Skrattande

jag vill ha julskinka NUUU!!!
  • Snowgirl

Förra veckan så hade de rekord på Gekås för försäljning under en enda dag, de sålde för 19 miljoner kronor under en enda dag! Lite kul info bara .

• Fija81

ja är man laddad....
    vi åker vid 7 imorgon bitti. Framme vid halv elva typ. Sen hoppas jag inte att vi åker hem före kl.17,för då blir jag stressad..... (vi åker buss).
    Den här gången ligger min budget bara på 3500 så jag hoppas att det räcker...
    Men sambon är ju inte med,så då blir det nog lite billigare. Det är han som är slösa o jag som är spara...hehe.

• Pshevil

Regnkläder var det som sagt väldigt dåligt om i storlek 80 (var igår) tyckte jag! Synd! Plus att alla overallerna var mycket för stora för min lille plutt Ledsen Nåja, hittade en del annat iaf!

• Filbunke

Hej, jag har inte läst alla 500 inlägg - men ett tips när man åker till Ullared är att ta med en tröja och en byxa som man vet passar sitt barn och ha som "mall" (i alla fall för större barn), för samma storlek kan variera flera decimeter ibland.

• Nadjis
    Pshevil skrev 2006-10-12 10:18:30 följande:
    Regnkläder var det som sagt väldigt dåligt om i storlek 80 (var igår) tyckte jag! Synd! Plus att alla overallerna var mycket för stora för min lille plutt  Nåja, hittade en del annat iaf!
    NÄ! Jag som ska dit på onsdag och tänkte köpa regnkläder
  • Snowgirl

Nadjis
    Du kan vara lugn, det kommer in en ny lastbil fullproppad med varor var 15:de minut. Så det som inte finns just när du tittar, kan finnas där en kvart senare. Och de varor som inte fanns där en dag har inte med och göra vad som finns där nästa dag, eftersom där är sådan omsättning inne på Gekås. Bara förra fredagen sålde de för 19 miljoner, säger en hel del om vilken omsättning på varor de har.

• Mamman till två

Det var faktiskt lite dåligt med regnkläder nu i veckan, de hade dock flera olika fodrade.
    Ofodrade hade de bara en modell från Abeko.

Men som sagt, de fuller ju på med varor hela tiden...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden