• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • minimamma12

snowgirls: hur snabbt tror du dom jobbar på gekås...? Om en vara tars emot på lagret så tar det nog lite längre tid än 15 min innan den kommer ut i affären...

• lönnemåla

Men om de inte jobbar fort lär allt fastna på lagret eftersom det kommer en ny leverans efter 15 minuter. Om ni någon gång tittat in bakom så ser ni att varorna går på löpande band i taket in i affären. Kul att se faktiskt!

• mammaNena

och dom där löpande banden e det min pojkvänn som har satt upp

• Bempa

Jag brukar passa på att köpa "kvalitetleksaker" när jag är där. Dvs märken som Brio, Fisher Price mm.

Vilken skillnad på pris! Har 14 ungar att köpa julklappar till så det brukar avverkas på Ge-kås

Regnkläder utan fleece är det nästan alltid dåligt av tyvärr

• Snowgirl

minimamma 12
    De hade knappast tagit in en last i kvarten om de inte hade haft personal nog att få ut det omgående, de hade aldrig hållt annars, tänk vad lagret skulle öka på bara en liten stund om de inte hade fått ut varorna på en gång som de får in.

• lönnemåla

Min svärmor är på Gekås idag!

• minimamma12

snowgirl: Halva min familj jobbar på gekås så jag vet nog hur det funkar.....

• Snowgirl

minimamma12
    Min släkt har också jobbat där, kommer ifrån Ullared . Kanske vi känner varandra .

• minimamma12

..nej det tror jag inte för jag är inflyttad till stan...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden