• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Beach

Ja samma här. Efter inslaget i PLUS, så sa jag "aldrig MODI"

• ung83

jag köpte en MODI förut..var missnöjd..handtagen hackade när man skulle upp för trappen knäpp och fälla ihop..sen om har ryggstödet helt rakt så är sufletten inte till nån stor hjälp den sitter ju bakaom ryggstödet...

sen har jag även en fråga hur är storleken på kläder där?? är dom stora el är de olika beroende på vad det är för plagg??..

tänkte mäta barnen innan jag ska åka på FREDAG...å ta med måttband...men tänkte mest på ett ungefär..

• L och A

Är det någon som vet vad en säsong av Vänner kostar på gekås?

Kommer inte ihåg i fall det är 199, 249 eller 299?

• Jossanundercover

Jaaa..Nu har vi bestämt oss för att åka tillbaka till Ullared en gång till innan jul
    Jag var där för ett par veckor sen men bussresan stannade alltför få timmar så det blev stressigt..Jag missade dessutom att planera in i detalj vad jag skulle kolla efter och skrev bara ner typ "julklappar" och "gardiner"..Ett tips till er andra är ju att kolla lekdakskataloger och liknande för att veta exakt vad man är ute efter..
    Nu behöver sambon oxå nya kläder och eftersom vi håller på och rustar här hemma så blir det inköp av inredningsdetaljer oxå..Och saker till den nya bebisen som jag missade att handla till sist ..

• Busshia

Vad e det som går isönder på Modi vagnarna???? hade tänkt att kanske köpa en o ha i stallet... kan ju inte få en beg. billigare än en ny Modi på Gekås!!!

• Beach

Ja vad jag har hört så är det hjul som lossnar.....luften pyser ur...handtaget gått sönder...Och en på PLUS ,hennes vagn typ vek ihop sig av sig själv. Verkar vara väldigt klena om jag förstått rätt.

• liin

Nu är det bestämt, den 11 nov åker vi. JIPPI!!!!

Någon som sett AquaDoodle på Ullared? En magisk matta som man kan måla på m pennor fyllda m vatten, bland barnleksakerna. Skulle vilja ha en sån till dottern i julklapp.

Vad kostar Teletubbies, Barbarpappafilmerna?

• CoolJen

Min första MODI vagn hade dessa fel:

Spricka i gummit på handtaget, pyspunka hela tiden, vagnen gick tillslut inte att fälla ihop-Skit irriterande då man står där med en skrikande bebis och ska iväg nånstans men så får man helt enkelt inte in vagnen i bilen.
    Sufletten åkte tillbaka.
    Fick byta vagn, den höll nån månad innan den oxå inte gick att fälla ihop och sen så gjorde den så som för henne på plus att den kunde fälla ihop sig självt.
    MODI svarade att detta var mitt eget fel att den blivit så men fick ändå en ny, som jag genast sålde!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden