• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Cassiss

Ska kolla upp dt med MODI vagnarna! Måste kolla hur dt blir med garanti å så åxå om man köper den i Ullared...

• mammatillpojkar

tweedy
    overallerna är rättså stora, jag tog storlek 80 och den får vi vika upp ca 10 cm, och han är 78 cm lång.. i vanliga kläder har han 80/86

• Susi
    Jojo77 skrev 2006-10-24 15:26:05 följande:
    vet någon om de har regnskydd till tvillingvagnar på gekås och isåfall vad de kostar
    det har de, kostar 99:-
    ღVictors mammaღ
  • mammatillpojkar

tweedy
    det va så lite så, hoppas att ni hittar något..

• soffien

jag vet att det är folk som sagt det här förrut men tänk på att det är massor av olika märken på kläderna så kolla ordentligt och jämför, det skiljer sig en hel del i storlekarna mellan de olika märkena.

• Tweedy

Har bestämt mig för att mäta den overall vi har och jämföra med de som finns där. Då borde jag ju få en rätt hyfsad storlek.

// Tweedy
  • Thullan

Ser att ni pratar om MODI vagnen, jag har en sån o flera av mina vänner har den vagnen o vi är helnöjda men min är inte inköpt på gekås men kompisens vagn är det o hon är oxå helnöjd. Ska man gå efter allt som sägs så kunde vi nog inte handla något tillslut men men. Jag köpte en MODI vagn eftersom den går in i vår bil men har inte ångrat mitt köp.

• CoolJen
    Thullan skrev 2006-10-25 08:31:55 följande:
    Ser att ni pratar om MODI vagnen, jag har en sån o flera av mina vänner har den vagnen o vi är helnöjda men min är inte inköpt på gekås men kompisens vagn är det o hon är oxå helnöjd. Ska man gå efter allt som sägs så kunde vi nog inte handla något tillslut men men. Jag köpte en MODI vagn eftersom den går in i vår bil men har inte ångrat mitt köp.
    Då har du och dina kompisar tur, det är ju ca 50% av alla vagnar som går sönder på nåt sätt och många missnöjda.
    Själv skulel jag aldrig köpa en till MODI...NEVER!!

Jag skulle kanske rekommendera den som extra vagn, fast då måste man ju ha en annan som man kan ha när MODIn går sönder
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden