• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • thefrog

jag var på ullared med min dotter för ett tag sen då var hon runt 8 mån och det gick helt utmärkt. tror att om du har hårdlift i vagnen så kommer det gå jättebra.
    själv ska jag dit igen 8 nov. då utan barn...:)

• Pingvinlakrits

Jag har aldrig sett så många ledsna barn samtidigt som när vi var på GeKå's den 7:e! Blev faktiskt ganska beklämd av det.
    Jag kommer _aldrig_ att ta med mitt barn till GeKå's innan hon själv kan säga att hon vill det. (Och förmodligen inte då heller på ett par år.)Ljudnivån är HÖG, folk knuffas och knör och intrycken är många för ett litet barn. Och hur kul är det för en unge att först stå ute i kö i kanske en timme och sen dras runt i en affär i flera, flera timmar? Vi vuxna får nog helt klart ut mer av det än dem. Tänk på det.
    Nä, det är bättre att lämna barnen med barnvakt den dagen/de timmarna man är där. Tycker jag.

• kidA

nu är jag tillbaka
    vilken dag! folk var G A L N A o bara mejjade ner en med vagnarna. o massa massa småbebisar som tjöt överallt o usch vad med folk. kö fr netonet in men det gick på 40 min ändå. det värsta var kön ut sen. kön i kassorna tog över en timme.
    men shopping blev det o jag är nöjd

♥(Vilken färg har själen, älskling)♥
  • SandvikenMamma

Jag kommer aldrig ta med mig något barn in till Gekås! Aldrig i livet. Fyyy, vad tråkigt för ett barn att vara där. Det bästa vore ju om du kunde gå in själv

Nu har jag sovit ut och är lite piggare efter resan + shoppingen. Jag körde 125 mil helt själv på ett dygn... Det var tröttsamt. Inte nog med det så skulle det ju shoppas en massa också
    Men som sagt var, igår var det väldigt lite folk på morgonen.

Sen MÅSTE jag rekomendera en jacka!! Det är en sån där neonhul "arbetsjacka", finns oranga också.. Kostar 199:-. Dem finns på herrsidan på en snurra. SUPERVARM och jätteskön jacka! Jag ångrar att jag bara köpte en. Köp den

• Zahcro

när jag var där sist så reagerade jag på alla små barn som grät o tänkte då att jag aldrig ska åka hit med barn.. så jag får nog avstå.. be svärmor köpa det jag vill ha istället. gubben går i skolan och mamma ska jobba på natten så det finns ingen barnvakt. å även fast gubben skulle bli ledig så ville han inte passa henne. dom har inte varit ensamna mer än 20min så han skulle nog få panik om han inte kan trösta henne. och jag oxå som vet att han inte kan trösta henne. skulle nog inte kunna koncentrera mig på att shoppa o det vore ju hemskt!!!!!!! *fniss*

• inka

nu håller vi på att göra oss iordning för att åka neråt ska bli roligt bara hoppas det inte för mycket folk emn vi har både idag och imorgon att fajtas på. vi har heller inga barn med det är verkligen ingen hit det. det blir bara ännu mera trångt och bökigt tycker jag nog.

• Kojbe

Vi hade vår son med oss när han var ca2-3 mån och det gick hur bra som helst iof storhandlade vi inte just den gången men mitt i allt så satte jag mig och  gav han mat och han var nöjd hela tiden.

Samma i Lördags när vi var däruppe, först stå i kö 1.5 tim i småregn men det gick hur bra som helst han var SÅÅÅ nyfiken på allt och alla hela tiden och gnällde inte det minsta de timmarna vi var inne i affären. vi fick stå i kö 1 timme för att betala och då var det några barn i kön vid sidan om som han *flörtade* med.

Ska tilläggas han är ett matvrak som heter duga men han åt inget från morgon tills vi kom ut från affären enbart pga han var så nyfiken (jo han fick några Digestivekex)

När vi var färdiga gick vi över till järnvägsresturangen och åt middag där.

Det är ett MÅSTE när man är i ullared

Jag var verkligen IMPONERAD över hur tålig och snäll han var!!!

• hib58

Har just kommit till jobbet.
    Första parkeringen full, lite grann på andra.
    Ingen kö.

• MammaMu76

Vi ska ta med oss Erik 1 1/2 år, men han ska inte med in på GeKås, vi har en stuga så vi ska turas om att leka med honom är 4 vuxna som åker tillsammans. Jag reagerade oxå sist på alla ledsna och trötta barn.

Mamma till världens goaste Erik
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden